بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وقتی مردم را غریبه می‌دانند!

منبع : مشرق نیوز
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۹

سرویس ورزش مشرق- تیم ملی والیبال کشورمان که اکنون در برزیل آماده حضور در لیگ ملت ها می شود، با یک اتفاق عجیب مواجه شده که همه را شوکه کرده است. ناگهان خبر رسید که وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون و مدیر تیم ملی که همراه تیم به برزیل اعزام شده، در فرودگاه دوبی ناپدید شده و اطلاعی هم درباره ماجرا وجود ندارد. اتفاقی کم سابقه و شگفت آور که یک مقام رسمی، در یک فرودگاه غیب شود و منابع رسمی نیز هیچ اطلاع رسانی دقیقی درباره ماجرا نکنند.

بیشتر بخوانید:

انتخاباتی که ناامیدکننده بود!

فعلا پاریس کنسله!

میراث تلخ و سیاه بازیکن سالاری

در چنین شرایطی، رئیس فدراسیون در جمع ملی پوشان خانم والیبال، با طفره رفتن از بیان آنچه در ورای این ماجرا وجود دارد، آن را به حریم خصوصی و شخصی مرادی نسبت داده و سخن بیشتری نگفته که خود شائبه ها را بیشتر و قوی تر کرده است. اما سوال و ابهام در جایی بیشتر می شود که فدراسیون والیبال افکار عمومی را غریبه و نامحرم می داند و واقعیت را بیان نمی کند. حواله دادن موضوعی به این مهمی به حریم شخصی و خصوصی، هنگامی غیرقابل قبول است که مرادی در سفری شخصی با چنین اتفاقی مواجه نشده. او در شرایطی ناپدید شده که مسئول تیم ملی و نایب رئیس فدراسیون بوده و در این راستا نیز عازم این سفر بوده است.

وقتی مردم را غریبه می دانند!

حالا انتظار می رود که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک وارد این ماجرا شده و با بررسی ابعاد مختلف آن، اطلاعات دقیق و شفاف را به افکار عمومی ارائه دهند. سکوت و صحبت های معلق و مبهم، نه تنها دردی دوا نمی کند که افکار عمومی را نیز بی اعتماد و دلخور می کند. فدراسیون بایستی ابعاد این ناپدید شدن را اعلام کند که به نظر می رسد، تعلل کنونی یک قصور به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *