بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لائوتارو: طارمی مهاجم بزرگی است/ تمدید قرارداد؟باید صبر کنیم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۶
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لائوتارو مارتینس که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه اینتر تا پایان ماه ژوئن 2026 اعتبار دارد، در خصوص بحث تمدید قراردادش به روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا گفت: ما به تمدید قرارداد نزدیک هستیم و تنها چند چیز برای رسیدن به توافق بافی مانده است. من به این خاطر گفتم که این هفته توافق انجام خواهد شد، چون مسابقات سری A این هفته به پایان می‌رسد و من می‌خواستم همه چیز پیش از آغاز مسابقات کوپا آمه‌ریکا مشخص شود. من متوجه هستم که وضعیت باشگاه (بحث احتمال انتقال مالکیت باشگاه اینتر از گروه سونینگ چین به صندوق اوک‌تری آمریکا) می‌تواند همه چیز را به تعویق بیندازد. ما با ماروتا و آئوسیلیو در حال مذاکره هستیم اما این به مالکیت باشگاه نیز بستگی دارد. باید صبر کنیم، نمی‌دانم از الان تا هفته آینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما هیچ مشکلی بین ما وجود ندارد. برای من، اینتر مثل خانه است.

این مهاجم آرژانتینی که این فصل کاپیتان اول اینتر بود و در 44 بازی 27 گل برای این تیم به ثمر رساند، در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: از همان آغاز به هم‌تیمی‌هایم گفتم که یک کاپیتان در تیم به کمک همه نیاز دارد. من با دارمیان، آچربی، دیمارکو، باستونی، بارلا و … صحبت کردم. کمک آنها لازم بود و با کمک آنها بود که به تازه‌واردها توضیح دادم اینتر چیست و مسیری که باید همه با هم طی کنیم را برای‌شان تشریح کردم. به عنوان مثال در ابتدای فصل من به وضوح با اصلانی صحبت کردم، چون او را کمی بی‌روحیه می‌دیدم. او به یک تکان نیاز داشت و حالا رشد کرده، چون تمامی ویژگی‌های لازم را دارد تا بازیساز آینده اینتر باشد. اصلانی مدتی با من صحبت نکرد اما بعداً متوجه شد و از من تشکر کرد.  

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به اینکه اینتر باید روی تداوم موفقیت‌ها تمرکز کند، خاطرنشان کرد: این چرخه باید ادامه پیدا کند. ماروتا درست می‌گوید که ما باید سطح‌مان را بالا ببریم. من بین گل‌هایی که به ثمر رسانده‌ام یکی را انتخاب نمی‌کنم و همه آنها را می‌خواهم اما هدف بعدی قهرمانی در لیگ قهرمانان است و تکرار فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول (فصل 23-2022) چون ما خیلی به این رؤیا نزدیک بودیم. تنها مسابقه‌ از این فصل که دوست دارم تکرار شود، بازی مقابل اتلتیکومادرید (در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که اینتر در نهایت در ضربات پنالتی حذف شد و لائوتارو پنالتی از دست داد) است، اما در میلان (اشاره به بازی رفت) نه در مادرید! اگر ما در بازی رفت از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم، اوضاع فرق می‌کرد. ما البته در متروپولیتانو (بازی برگشت) هم اشتباهاتی داشتیم و نتوانستیم از برتری‌مان محافظت کنیم. ما باید در این زمینه پیشرفت کنیم.سرنوشت طارمی در پی تغییر مالکیت اینتر چه می‌شود؟

کاپیتان اینتر در بخش دیگری از صحبت‌هایش در تمجید از مهاجم ایرانی پورتو که تابستان پیش رو به جمع نراتزوری خواهد پیوست، گفت: ما با طارمی روبرو شده‌ایم (در مرحله یک‌هشتم نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا) و بسیاری از بازی‌های او را دیده‌ام. طارمی مهاجمی بزرگ، بسیار تکنیکی و با شیوه بازی متفاوت است. او کمک بزرگی به ما خواهد کرد. من فکر می‌کنم او به خاطر توانایی‌هایی که برای کمک به تیم برای بالا کشیدنش دارد، می‌تواند یک آرناتوویچ جدید باشد.

مهاجم گلزن اینتر از سرمربی ایتالیایی اینتر هم تمجید کرد و اظهار داشت: اینزاگی به ما اجازه می‌دهد آزادانه بازی و با خوشحالی تمرین کنیم. ما از کار با او لذت می‌بریم و این را به این خاطر نمی‌گویم که اکنون قهرمان شده‌ایم. در این سه سال اینزاگی هم در کنار ما رشد کرده است، در تکنیک کاری، تاکتیک و نحوه صحبتش با بازیکنان. همه با هم پیشرفت کردیم. سیمونه آدم آرامی است اما وقتی عصبانی می‌شود، واقعاً عصبانی می‌شود. وقتی به شوخی اینزاگی را «شیطان» صدا می‌زنیم، اوبرمی‌گردد و می‌خندد.

اینزاگی درباره رئیس جوان باشگاه اینتر هم گفت: استیو ژانگ همیشه به ما نزدیک بوده است و با وجود اینکه این فصل زیاد کنار ما نبود اما در مواقع لزوم با تماس تصویری حضورش را در اینجا حس کردیم. ژانگ رئیس فوق‌العاده‌ای است و ما نمی‌دانیم که بحث مالکیت باشگاه چه خواهد شد؛ با این حال آرام هستیم و منتظریم ببینیم چه می‌شود.

لائوتارو همچنین درباره اینکه نام او کنار بهترین بازیکنان جهان از جمله امباپه، هالند، لواندوفسکی و کین قرار داده نشده، خاطرنشان کرد: من چیزی برای حسادت ندارم. آمار و جام‌ها این را می‌گویند که قهرمانانی هستند که کمتر از من جام برده‌اند. همانطور که پدرم به من آموخت، باید مسؤلانه به کار خود ادامه دهم اما می‌توانم با این بزرگان سر یک میز بنشینم.

وی همچنین درباره روملو لوکاکو که تابستان گذشته با پشت‌ کردن به اینتر و بی‌پاسخ گذاشتن تماس‌های هم‌تیمی‌هایش ترجیح داد با نراتزوری به کارش ادامه ندهد و در نهایت هم به رُم پیوست، اظهار داشت: دیگر هیچ‌وقت خبری نشد. در آن مقطعِ معروف روملو جوابم را نداد و این موضوع برای هر دوی ما تمام شد و از آن عبور کردیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *