بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آرنه اسلوت: سرمربی جدید لیورپول من هستم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۵

طرفداری | در واپسین روزهای یورگن کلوپ در آنفیلد، قرمزها برای انتخاب سرمربی جدید به توافق نهایی دست یافتند.

لیورپول، فاینورد و آرنه اسلوت تمامی اسناد لازم را برای توافق نهایی به امضا رساندند. سرمربی هلندی پس از پایان دوران یورگن کلوپ در روز یک‌شنبه، رسما به عنوان سرمربی جدید لیورپول معرفی خواهد شد. سرمربی فاینورد که در فصل جاری این تیم را به مقام قهرمانی جام حدفی هلند رساند، در خداحافظی با هواداران این باشگاه در نشست خبری مقصد نهایی‌اش را اعلام کرد:

من می‌توانم تایید کنم که قرار است از سال آینده هدایت لیورپول را برعهده بگیرم. 

آرنه اسلوت پس از پایان دوران حرفه‌ای خود در مستطیل سبز، هدایت آخرین باشگاهش یعنی زووله را برعهده گرفت. او سپس به عنوان مربی در کامبور فعالیت کرد و در نهایت با سیپکه هولشوف، دستیار اولش، به عنوان سرمربی منصوب شد. در سال ۲۰۱۷، اسلوت به آلکمار پیوست و باز هم در نقش دستیار مربی فعالیت کرد تا اینکه از فصل ۲۰-۲۰۱۹ به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد. آلکمار تحت هدایت اسلوت تا مارس ۲۰۲۰ با آژاکس اریک تن هاخ هم‌امتیاز بود (و حتی در هر دو بازی رفت و برگشت بر آن‌ها غلبه کرد)، اما به دلیل شیوع کرونا، فصل ناتمام ماند.

پس از مذاکره با فاینورد، آرنه اسلوت از آلکمار اخراج شد. او در اولین فصلش در فاینورد این باشگاه را به فینال لیگ کنفرانس اروپا رساند. در ادامه، تیم او پس از دو دهه مقام قهرمانی اردیویسه را کسب کرد. اسلوت تابستان امسال پیشنهاد تاتنهام را رد کرد تا فاینورد را به مقام قهرمانی جام حذفی هلند برساند. انتظار می‌رود لیورپول هفته آینده به صورت رسمی سرمربی جدیدش را به هواداران معرفی کند. فاینورد امروز سرمربی 45 ساله را تایید کرد. 

همچنین بخوانید: غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *