بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خاطره آندرتیکر از یک دعوای واقعی در رینگ کشتی کچ/ اخبار WWE

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۰۵

اگرچه آندرتیکر بیش از هر چیز با بازی‌های درخشان‌اش در رسلمنیا به خاطر آورده می‌شود، اما برخی بازی‌های ابتدایی او در بزرگترین تمام استیج‌ها چندان جالب از کار در نیامدند. یکی از این دیدارها بازی او برابر جاینت گونزالز در رسلمنیا 9 بود؛ دیداری که تنها حدود 7 دقیقه طول کشید و در نهایت با پیروزی آندرتیکر همراه شد.

طرفداری | آندرتیکر در اپیزود اخیر پادکست خود با نام Six Feet Under With Mark Calaway از مشکلاتی که حین همکاری با گونزالز برای او پیش آمد صحبت کرد. این اسطوره WWE فاش کرد که در یکی از دیدارهایشان پیش از رسلمنیا، یک اشتباه خطرناک از سوی گونزالز سبب شد تا خشم او از کنترلش خارج شود.

 زنگ آغاز بازی به صدا درآمد و برنامه این بود که در تمام مدت مسابقه گونزالز باید من را از سمتی به سمت دیگر پرتاب می‌‌کرد تا اثباتی بر شدت خطرناکی و هیولا بودن او باشد. تنها 5 ثانیه گذشته بود که او من را از گردن روی زمین انداخت. وقتی دوباره انگشتانم را حس کردم، چرا که دچار بی حسی شده بودند، برگشتم.

آندرتیکر ادامه داد که چگونه از شدت عصبانیت شروع به کتک زدن گونزالز کرده بود. با این وجود، عضو تالار مشاهیر WWE اظهار داشت که در نهایت در بک استیج بابت آنچه انجام داد پشیمان شده بود.

برگشتم و شروع به کتک زدنش کردم. او نمی‌دانست چه شده و من به سرعت چندین ضربه بهش زدم و او هم نمی‌توانست از خودش دفاع کند. او سعی کرد به عقب تکیه کند و من همچنان دست بردار نبودم. جورج استیل که در آن زمان منیجر بود، از کنار رینگ فریاد می‌زد “بس کن، بس کن، بس کن” در نهایت رینگ را ترک کردم و با قانون Countout بازنده شدم. در بک استیج منتظر بازگشت او بودم. او له و لورده برگشت و بقیه جلوی من را گرفتند. کنترل اعصابم را از دست داده بودم. کمی بعد احساس بدی داشتم. او در حرکاتش محدودیت داشت و من هم دیگر به ستوه آمده بودم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *