بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پایان تلخ دو اسطوره در رئال/ این دو بازیکن از مادرید خواهند رفت

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۷

با وجود اینکه رئال‌مادرید و کارلو آنچلوتی برای تونی کروس و لوکا مودریچ ارزش زیادی قائل هستند، به مادریدیستاها گفته شده که برای جدایی هر دو در تابستان امسال آماده شوند.

به نظر می‌رسید کروس قراردادش را برای یک سال دیگر با باشگاه تمدید کند، اما به گفته کادنا SER این احتمال خیلی ضعیف شده است. این دو ستاره قرار است این هفته با باشگاه مذاکره کنند اما بعید است که هر دو بتوانند به کار در باشگاه ادامه دهند. از سوی دیگر گفته می‌شد که مودریچ قطعاً جدا خواهد شد، اما حضورهای اخیر در لیگ قهرمانان اروپا و شروع در ال‌کلاسیکو باعث شد تا برخی تصور کنند که او نظرش را تغییر خواهد داد و در باشگاه خواهد ماند. او این هفته با فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید که یکی از بزرگترین طرفدارانش است، گفتگوی رودررو خواهد داشت.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که رئال مادرید در تابستان امسال تلاش خواهد کرد تا آینده دنی کارواخال را تضمین کند و اعلام شده بود که «خروج‌های دردناکی» در راه است. در اوایل فصل گزارش شد که پرس به اینکه کروس و مودریچ هر دو در ترکیب اصلی باشند علاقه نداشت، چیزی که از آن زمان به ندرت اتفاق افتاده و به نظر منطقی است که اگر یکی به کار در باشگاه ادامه دهد، شانس ماندن دیگری کاهش پیدا کند.

این تصمیم برای غول‌های اسپانیایی بسیار مهم است و آنها برای جایگزینی چنین چهره‌های کلیدی در رختکن با مشکل روبرو خواهند شد، در حالی که هواداران نیز به شدت خواهان ماندن مودریچ هستند. هر دو ستاره می‌خواهند در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی در تاریخ ۱ ژوئن بازی کنند و برای کسب پانزدهمین عنوان قهرمانی بجنگند. اگر قهرمانی حاصل شود سفر آنها در مادرید به شکلی افسانه‌ای پایان خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: درخواست هواداران رئال مادرید از ستاره کروات؛ لطفا بمان!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *