بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سوال گواردیولا از منتقدان: قبلا پول را بهانه می‌کردید، حالا چه بهانه‌ای دارید؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۴

طرفداری | پپ گواردیولا در حالی که تیمش به دنبال کسب چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برتر انگلیس است، تأکید کرد که دستاوردهای سیتی به هیچ وجه خسته کننده نیست. او این ادعا را که قدرت مالی به تنهایی باعث سلطه آنها بر فوتبال انگلیس شده، رد می کند و خاطرنشان کرد که سایر تیم های پرخرج مانند منچستریونایتد، چلسی و آرسنال باید آنها را شکست می دادند تا به جام قهرمانی برسند. به گزارش گل، پپ گواردیولا گفت: 

این خسته کننده نیست، سخت است. (بهانه آنها) قبلا پول بود. اگر این طور باشد، منچستریونایتد باید تمام عناوین را کسب می کرد، چلسی و آرسنال هم همینطور. آنها در پنج سال گذشته به اندازه ما هزینه کرده اند. آنها باید در این جایگاه باشند، اما نیستند. در ابتدای فصل به آن (چهارمین قهرمانی متوالی) فکر نمی کردیم. اما بعد به ماه های فوریه، مارس و آوریل رسیدیم، هنوز آنجا (کورس قهرمانی) بودیم. بعد از آن چیزی در تمام ذهن ما شعله ور شد.

اگر آسان بود، بقیه انجامش می دادند: 

هیچ تیمی این کار را انجام نداده است. این نشان می دهد که چقدر سخت است. لیورپول در دهه 80، یونایتد سر الکس فرگوسن در دهه 90. چلسی با آبراموویچ و خوزه (مورینیو)، آرسنال با ونگر هیچ کدام این کار را نکردند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *