بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آتین و تیپاکس قهرمان دسته‌های A و B برندکاپ شدند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۳

طرفداری| روز جمعه مطابق هفته‌های گذشته، مسابقات برندکاپ با برگزاری مرحله نیمه دسته A و B ادامه پیدا کرد. این مسابقات، رقابتی چند هفته‌ای بین کسب و کارهای مختلف کشور در حوزه‌های گوناگون از جمله فناوری، بانکی، سرمایه‌گذاری و غیره بود. 

بعد از آنکه تیم‌های برتر دور گروهی شناخته شده و براساس رده بندی جداول مرحله گروهی، به دو دسته A و B تقسیم شدند، مسابقات که گروه مالی فیروزه و وبسایت طرفداری را به عنوان حامیان مالی و رسانه‌ای همراه خود دارد، از 7 اردیبهشت وارد مرحله حذفی شد. 

جمعه 21 اردیبهشت بود که دو مسابقه رده بندی و فینال دسته های A و B برندکاپ برگزار و در نهایت برندگان نهایی مشخص شدند. در درسته ب و در دیدار رده بندی، این آذین الکترو ایده بود که پستکس را 3 به یک شکست داد و سوم شد و در دیدار فینال این دسته هم تیپاکس موفق شد تیم قدرتمند امید بانک سپه را از پیش رو بردارد و عنوان قهرمانی دسته B را مال خود کند. 

در دسته A مسابقات هم ابتدا برندهای درسا و بانک پاسارگاد به مصاف هم رفتند که مسابقه بسیار نزدیک دنبال و در نهایت تنها با یک گل از سوی بانک پاسارگاد تعیین تکلیف شد تا آن ها سوم شوند. در دیدار فینال این دسته هم دو تیم قدرتمند آتین و گروه بهمن مقابل هم قرار گرفتند که در دیداری پرگل و مهیج، این آتین بود که 5 به 2 از سد حریف گذشت تا به کاپ قهرمانی مسابقات بوسه بزند. 

چارت دسته های A و B برندکاپ

گزارش تصویری روز پایانی مسابقات برندکاپ

 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *