بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

۵هزار تماشاگر آنلاین برای پخش زنده مسابقات بیلیارد!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۹

 سایت آپارات ویترینی از جذاب‌ترین رویدادهای ورزشی ایران و جهان را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است. هرچند تصور غالب این است که دنبال کردن رویدادهای ورزشی در فضای مجازی، بیشتر به ورزش فوتبال معطوف می‌شود اما آمارها حکایت از علاقه‌مندی‌های متفاوت ورزش‌دوستان دارد. 

بر اساس آمار ثبت‌شده در بخش پوشش زنده رویدادهای ورزشی، در اردیبهشت ماه امسال، رکورد تماشای همزمان رقابت‌های جهانی اسنوکر روی سایت آپارات به حدود ۵هزار کاربر رسید.
 
به دلیل همین حجم استقبال، صفحه «آپارات اسپورت» در بخش «ورزش‌های محبوب» صفحه‌ای اختصاصی را برای «اسنوکر» در نظر گرفته و یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های این صفحه برای علاقه‌مندان ورزش بیلیارد، امکان تماشای زنده مهمترین رویدادهای مرتبط با این رشته ورزشی در سطح بین‌المللی است. 
در همین زمینه و در نیمه ابتدایی اردیبهشت‌ماه همین امسال، طبق جدول زمان‌بندی بازی‌های جهانی اسنوکر، رقابت سرآمدان این ورزش به‌صورت زنده از آپارات پخش شد و جالب این‌که پخش زنده این رویداد با استقبال ویژه‌ای از سوی ورزش‌دوستان ایرانی همراه شد. 

در یکی از مهمترین رویدادها که مربوط به فینال مسابقات جهانی اسنوکر بود و به تقابل جک جونز و کایزن ویلسون اختصاص داشت، در روز ۱۶ اردیبهشت نزدیک ۵هزار کاربر آپارات، به‌صورت همزمان، پوشش زنده این رویداد را دنبال کردند که رکوردی قابل‌توجه برای علاقه‌مندان این ورزش به حساب می‌آید. 

بنابر اطلاع خبرنگار ما، «آپارت اسپورت» در آینده و براساس تقویم رویدادهای بین‌المللی، دیگر بازی‌های حساس جهانی در رشته اسنوکر را هم در همین صفحه اختصاصی، به‌صورت زنده، پوشش خواهد داد و علاقه‌مندان می‌توانند همراه با سایر تماشاگران این رویداد در اقصی‌نقاط جهان، به تماشای آن بنشینند.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *