بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دورتموند آماده فروش سباستین هالر با یک مبلغ ناچیز

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۳

طرفداری | سباستین هالر در سال 2022 در انتقالی به ارزش 31 میلیون یورو از آژاکس به بروسیا دورتموند پیوست اما مدتی نگذشته بود که مشخص شد او به سرطان بیضه مبتلا شده است. اتفاقی که باعث شد او هیچ‌گاه نتواند در باشگاه جدیدش انتظارات از خود را برآورده سازد.

به گزارش بیلد؛ با توجه به شرایط فعلی و نشانه‌هایی که وجود دارد، انتظار می‌رود سباستین هالر در انتهای این فصل از دورتموند جدا شود. همچنین این بازیکن 29 ساله ساحل عاجی نیز به شدت از شرایطش در این باشگاه ناراضی است.

بشیکتاش در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی گذشته به هالر ابراز علاقه کرده بود و به احتمال زیاد در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو نیز تلاش دیگر برای جذب او انجام خواهد داد. با این حال، هالر با حقوق ناخالص سالانه 10 میلیون یورویی، یکی از پر درآمدترین بازیکنان دورتموند است و حقوق بالای او می‌تواند تبدیل به مانعی بر سر راه انتقال او شود.

هر چند اگر بشیکتاش برای جذب هالر جدی باشد و اقدام کند، دورتموند آماده است با یک مبلغ ناچیز که گفته می‌شود در حدود 10 میلیون یورو است، اجازه جدایی هالر از این باشگاه را بدهد.

گفتنی است قرارداد سباستین هالر با دورتموند تا سال 2026 اعتبار دارد و هنوز دو فصل دیگر از آن باقی مانده است. او همچنین در 18 بازی برای زنبورها در فصل جاری، توانسته از خود آمار 3 گل و 1 پاس گل را ثبت کند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *