بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گری نویل: امکان ندارد ساوتگیت جانشین تن هاخ در منچستریونایتد شود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۱:۵۸

گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، از این باشگاه خواسته است که گرت ساوتگیت، سرمربی فعلی تیم ملی انگلیس را به عنوان جانشین اریک تن هاخ انتخاب نکند.

طرفداری | به گزارش سایت گل، تن هاخ در اولدترافورد برای حفظ شغل خود تحت فشار قرار دارد و با توجه به نتایج ناامیدکننده تیم، گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، به عنوان جانشین احتمالی او مطرح شده است. با این حال، نویل مدعیست که انتقال ساوتگیت به یونایتد «نمی‌تواند اتفاق بیفتد.»

به این نتیجه رسیده‌ام که [آمدن گرت] ساوتگیت نمی‌تواند اتفاق بیفتد. منچستریونایتد به هیچ وجه نمی‌تواند تا اواسط جولای و زمانی که پیش‌فصل شروع شده است، صبر کند. در آن صورت به نظر خواهد رسید که آن‌ها نمی‌دانند چه کار می‌کنند. از طرف دیگر، به هیچ وجه گرت نمی‌تواند قبل از یک تورنمنت مهم، این خبر را اعلام کند. او این کار را انجام نخواهد داد.

در حالی که ساوتگیت برای رهبری تیم ملی انگلیس در مسابقات یورو در ماه‌های ژوئن و جولای امسال آماده می شود، شاگردان تن هاخ در منچستریونایتد روز یکشنبه بعدازظهر در ورزشگاه اولدترافورد میزبان آرسنال لیگ برتر هستند و پس از آن در روز چهارشنبه، یک بازی خانگی دیگر مقابل نیوکاسل یونایتد در پیش خواهند داشت.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *