بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آلونسو: بازی با آتالانتا جالب خواهد بود؛ بردن فینال از رسیدن به آن سخت‌تر است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲:۰۱

طرفداری | فینال لیگ اروپا بین بایرلورکوزن و آتالانتا برگزار خواهد شد. 

بایرلورکوزن با تساوی 2-2 در دیدار برگشت مقابل رم، با توجه به برتری در المپیکو راهی فینال لیگ اروپا شد. در روزی که شاگردان آلونسو بیش از 30 شوت به سمت دروازه حریف به ثبت رسانده بودند، آن‌ها توسط تیم شجاع ده روسی تنبیه شدند. در حالی که انتظار می‌رفت بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود، لورکوزن مانند دیگر بازی‌های فصل باز هم در آخرین دقایق همه‌چیز را تغییر داد و ضمن جبران نتیجه 2-0، رکورد شکست‌ناپذیری فوتبال اروپا را به نام خود ثبت کرد. ژابی آلونسو در اولین واکنش به بازی گفت:

بار دیگر از شدت هیجان حرفی برای گفتن ندارم. دوباره برای جبران نتیجه برگشتیم، اما فکر می‌کنم کاملا مستحقش بودیم. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و خیلی نزدیک بودیم. شخصیت عالی‌ای از خود نشان دادیم، آن‌ها اعتماد به نفس‌شان را برای انجام کار به روش درست حفظ کردند. رسیدن به فینال به این شکل، احساس بهتری هم دارد. انتظار داشتم بازی برگشت به همین سختی باشد. بازی در رم هم برایمان دشوار بود. دو گل عقب افتادیم، اما نباید فراموش کنیم که موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و از واکنش تیمم خوشحالم. سال گذشته خیلی به فینال نزدیک بودیم، امسال موفق شدیم. رم هم حملات خوبی رقم زد. حالا در فینال دوباره با یک تیم ایتالیایی روبرو خواهیم شد درباره آتالانتا، آن‌ها سال‌هاست که با گاسپرینی بازی می‌کنند و تیم بسیار خوبی هستند. به چالش کشیدن آن‌ها جالب خواهد بود.

در چشمان بازیکنان دیدم که هنوز به بازگرداندن بازی ایمان دارند. بازی در دو فینال طی یک هفته باورنکردنی است. به تیم خیلی افتخار می‌کنم و حالا با کسب سه جام، هدف بزرگی داریم. بردن فینال از رسیدن به آن سخت‌تر است. با تمام توان برای بازی آماده می‌شویم، اما این تیم قبلا نشان داده که برای هر چیزی آماده است. هر بازیکنی می‌خواهد نقش خود را ایفا کند. حالا دو فینال پیش رو داریم، اول آتالانتا و بعد کایزرسلاترن. بایرلورکوزن با عبور از بنفیکا رکورد شکست‌ناپذیری فوتبال اروپا را تصاحب کرد. آلونسو در این مورد گفت: 

توضیح اینکه چطور به چنین روند فوق‌العاده‌ای رسیدیم، دشوار است. متوجه شدم که این طولانی‌ترین روند بدون شکست در فوتبال اروپا است. ما هنوز چهار بازی دیگر پیش رو داریم، اما حالا متوقف نمی‌شویم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *