بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ده روسی: بازی قهرمانانه‌ای انجام دادیم؛ به پسرانم در رم افتخار و به بایرلورکوزن تبریک می‌گویم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱:۴۵

طرفداری | تیم شایسته رم با تساوی در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا نتوانست جواز حضور در بازی فینال این مسابقات را بدست آورد.

دیدار جذاب و تماشایی بایرلورکوزن و رم با تساوی 2-2 به پایان رسید تا این ژابی آلونسو و تیم شکست‌ناپذیرش باشند که به فینال لیگ اروپا صعود می‌کنند. دنیله ده روسی سرمربی تیم رم پس از پایان بازی مقابل بایرلورکوزن به تیم حریف تبریک و از بازی قهرمانانه جالوروسی صحبت کرد. به پسرانم در رم افتخار می‌کنم

فقط یک سال پیش، من توسط یک باشگاه ایتالیایی در دسته دوم اخراج شدم. حالا می‌توانم به تیمی که دارم، به پسرها افتخار کنم. ما عالی کار کردیم، تمام توانمان را در زمین گذاشتیم، واقعاً دردناک است. اما من هر روز اینجا چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم. فقط به بایرلورکوزن تبریک می‌گویم. بایرلورکوزن تیم بسیار قدرتمندی است

ما بازی قهرمانانه‌ای انجام دادیم، اما آنها واقعاً قوی هستند. مثل بازی در رم، در 25 دقیقه اول خیلی خوب بودیم. چند موقعیت گلزنی هم داشتیم. پسرها بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادند. دو روز پیش در المپیکو تمام توانمان را مقابل یوونتوس گذاشتیم.

امشب هم بازی دیگری انجام دادیم که در آن تمام توان جسمی و ذهنی خود را به کار گرفتیم. لورکوزن خوب بازی کرد، اما وقتی اینقدر به یک معجزه نزدیک هستی و با بدشانسی گل به خود می‌خوری، خیلی دردناک است، چون می‌دانی اینجا کسی برنده نمی‌شود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *