بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبرورزشی‌گردی| مهدی رحمتی: گفتند مخصوصا گل می‌خوری تا قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شود!/ ۳ بار عذرخواهی کردم اما کیروش من را دعوت نکرد!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰:۰۰

مهدی رحمتی کاپیتان اسبق استقلال زمستان سال ۱۳۹۱ تصمیم بسیار عجیبی گرفت و در حالی که تیم ملی هنوز ۳ بازی بسیار مهم تا رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۴ فاصله داشت و باید هر سه را به سود خود تمام می‌کرد، مدعی شد از ابن تیم خداحافظی کرده است! این تصمیم در آن زمان از طرف اغلب کارشناسان و هواداران به عنوان یک حرکت احساسی تلقی شد و خیلی‌ها تصور می‌کردند کارلوس کیروش در بهار سال ۹۲ او را بازمی‌گرداند اما سرمربی وقت تیم ملی قاطعانه اعلام کرد تا وقتی او هدایت ایران را بر عهده دارد رحمتی جایی در جمع ملی‌پوشان نخواهد داشت!

این اتفاق به وقوع پیوست و کاپیتان استقلال در مصاحبه‌ای مفصل که بیستم اردیبهشت سال ۱۳۹۳ در خبرورزشی منتشر شد از اتفاقاتی که او را از تیم ملی دور کرد، پرده برداشت. مهدی در این مصاحبه گفت: یکسری اتفاقات رخ داد که عصبانی بودم و احساسی تصمیم گرفتم. باز هم می‌گویم که اشتباه کردم. شنیدم به آقای کیروش گفته‌اند رحمتی از قصد گل می‌خورد تا امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شود! این فکری بود که افشین قطبی هم در موردم داشت ولی بعدا خودش من را بغل کرد و گفت اشتباه کردم. فشار خیلی زیادی روی من بود و اصلا می‌خواستم بعد از بازی با لبنان تابستان ۱۳۹۱ کنار بکشم. بعدا با جواد نکونام به ملاقات کارلوس کیروش رفتم و همه چیز را برایش گفتم. من شاید اشتباه کرده باشم اما آدم که نکشته بودم.

رحمتی ادامه داد: بنده برنامه ۹۰ رفتم و آن‌جا ۳ بار عذرخواهی کردم فردای آن روز در فدراسیون یک نامه که توسط آقای نبی نوشته شده بود را هم امضا زدم و قرار شد متن عذرخواهی من در برنامه ۹۰ نیز تایپ شود و در اختیار کارلوس کیروش قرار بگیرد اما پس از این‌که با استقلال به امارات رفتم، ایشان فهرست تیم ملی را اعلام کرد و نامی از من نبود. البته یک بار قبل از این‌که تیم ملی به اردوی امارات برود علیرضا منصوریان به من زنگ زد و گفت کارلوس آن نامه قبلی را قبول نکرده و قرار است یک نامه جدید خودش به من ‌دهد تا آن را امضا کنم. همان نامه‌ای که بعدا کارلوس در کنفرانس مطبوعاتی نشان داد و گفت چون رحمتی و عقیلی آن را امضا نکرده‌اند، جایی در اردوی تیم ملی ندارند. من قبول کرده بودم که آن نامه را امضا کنم اما هیچ‌وقت چنین نامه‌ای در اختیارم قرار نگرفت!

خبرورزشی‌گردی| مهدی رحمتی:  گفتند مخصوصا گل می‌خوری تا امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شود!/ ۳ بار عذرخواهی کردم اما کیروش من را دعوت نکرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *