بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پاداش ۱۰۰ میلیون تومانی پرسپولیس برای شکست هوادار

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۲:۳۳

لیگ برتر کشورمان یکی از هیجان‌انگیزترین فصل‌هایش را سپری می‌کند و برای تیم های مدعی از دست دادن بازی‌های به ظاهر ضعیف تر این لیگ ممکن است به یک ضایعه و حسرت تبدیل شود. فوتبال باشگاهی ایران به اوج خودش رسیده و کیفیت توام با رقابت حساس در این لیگ، عاشقان مستطیل سبز را پای این رقابت میخکوب کرده است.

باتوجه به افت و خیز سپاهان اصفهان و وضعیت امتیازی تراکتور تبریز، رقابت اصلی برای قهرمانی بین دو رقیب سنتی خواهد بود.

استقلال با یک امتیاز بیشترصدرنشین جدول است اما نفس پرسپولیس را با یک امتیاز کمتر پشت سرخود احساس می کند.

به عبارت بهتر فاصله یک امتیازی بین این دو رقیب دیرینه باعث شده که آنها چاره‌ای جز پیروزی در هر مسابقه نداشته و کوچکترین اشتباه یا لغزش می‌تواند به قیمت از دست رفتن قهرمانی بر باد رفتن زحمات یک ساله تیم تمام شود. این رقابت شدید و حساس فقط به داخل زمین هم منتهی نمی شود.

رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و فاصله بسیار کم میان دو تیم سبب شده تا هفته‌های پایانی لیگ برتر با حساسیت بسیار بالایی دنبال شود. همین موضوع به طرح ادعاهایی در خارج از زمین و از سوی مسئولین سرخابی‌ها همراه بوده که در جدیدتری مورد رخ داده، آبی‌ها از دو مدیر رقیب شکایت کرده‌اند.

درواقع استقلال و پرسپولیس یک رقابت شدید داخل زمین دارند و یک رقابت هم بیرون زمین و برهمین اساس مدیران باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته اند از طریق پاداش انگیزه جدیدی برای شاگردان اوسمار ویرا ایجاد کنند.

شنیده ها حکایت از آن دارد که مسئولان باشگاه پرسپولیس، دیدار این تیم مقابل تیم هوادار، پاداش ۱۰۰ میلیون تومانی در نظر گرفته اند.

باشگاه پرسپولیس به تازگی به کنسرسیوم بانکی واگذار شده و رضا درویش برای تأمین مبلغ پاداش یا درصد قرارداد بازیکنان و اعضای تیم مشکلات سابق را ندارد یا حداقل در این مقطع نخواهد داشت.

از طرفی مسعود شجاعی و شاگردانش در هفته های اخیر ثابت کرده اند که به راحتی نتیجه را به تیم دیگری واگذار نخواهند کرد. فراموش هم نباید کرد دیدار تیم هواداردر ورزشگاه بدون تماشاگر دستگردی تهران برگزار می شود و تیم پرسپولیس از حمایت و تشویق های تماشاگران خودی برخوردار نیست. بنابراین اختصاص پاداش ویژه می تواند انگیزه بیشتری به بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس بدهد.

بیشتر بخوانید: عکس| استوری ویژه عالیشاه و بیرانوند برای یکدیگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *