بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آرسن ونگر: جود بلینگام ترکیبی از خصوصیات زیدان با قدرت بدنی بیشتر است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۱:۴۲

طرفداری | جود بلینگام بدون شک در کانون توجهات بیشتری قرار خواهد گرفت هنگامی که دورتموند در تاریخ 1 ژوئن در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برود.

این هافبک جوان تنها یک سال پس از پیوستن به رئال مادرید، به مصاف تیم سابق خود در ومبلی خواهد رفت. او  همچنین به عنوان یکی از موثرترین و مهم‌ترین بازیکنان رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت. در حالی که بلینگام برای این بازی خاص آماده می‌شود، مورد تمجید سرمربی فرانسوی سابق باشگاه آرسنال، آرسن ونگر قرار گرفته است.

مقایسه بلینگام با زیدان

آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال در گفتگو با مارکا با تحسین عملکرد بلینگام، او را “ترکیبی از ویژگی‌های زیدان با قدرت بدنی بیشتر” توصیف کرده است. ونگر معتقد است که ستاره انگلیسی رئال مادرید علاوه بر تکنیک و ظرافت‌های زیدان، از قدرت بدنی و توانایی جنگندگی بالایی نیز برخوردار است که او را به بازیکنی کامل‌تر تبدیل می‌کند.

زیدان در 29 سالگی به رئال مادرید آمد، در حالی که این پسر 20 ساله است و این تفاوت بزرگی است. بلینگام ترکیبی از خصوصیات زیدان با قدرت بدنی بیشتر است. او یک زیدان فیزیکی است.

توصیف ونگر از بلینگام در حالی است که ستاره جوان رئال مادرید در اولین فصل حضورش در این تیم اسپانیایی علاوه بر قهرمانی در لالیگا و بردن سوپرکاپ اسپانیا حالا در یک قدمی فتح لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است. او همچنین با 18 گل زده، دومین گلزن برتر لالیگاست و کمک زیادی به ثبت سی‌وششمین قهرمانی رئال مادرید در بردن لالیگا کرده است.

این هافبک انگلیسی به دلیل افت فرم خود در سال 2024 مورد انتقاد برخی از کارشناسان قرار گرفته است، اما بلینگام از سوی شخصیت‌های برجسته فوتبال از جمله رود فان نیستلروی حمایت شده است که از عملکرد او در این فصل شگفت‌زده شده بود.


 

*/

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *