بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

موضع روشن باشگاه ناپولی: خویچا کواراتسخلیا فروشی نیست

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۱

طرفداری | بارسلونا در جستجوی وینگر جدید به ناپولی رسیده است، اما کاتالان‌ها با سد محکمی به نام اورلیو دی لورنتیس برخورد کرده‌اند که نمی‌خواهد ستاره گرجستانی‌اش را از دست بدهد.

به گزارش موندو دپورتیوو، باشگاه بارسلونا که در پی تقویت خط حمله خود در تابستان پیش‌رو است، به دنبال گزینه‌های مختلفی در بازار نقل و انتقالات می‌گردد و یکی از این گزینه‌ها، خویچا کواراتسخلیا، ستاره گرجستانی ناپولی است. این بازیکن 23 ساله در طول فصل جاری سری‌آ عملکردی درخشان داشته و با به ثمر رساندن 10 گل و ارائه 6 پاس گل در 31 بازی، خود را به عنوان یکی از وینگرهای زهردار فوتبال ایتالیا معرفی کرده است. سبک بازی او در سمت چپ زمین، دقیقاً همان چیزی است که بارسلونا به دنبال آن است.

کواراتسخلیا فروشی نیست

اما با وجود تمایل بارسلونا به جذب کواراتسخلیا، به نظر می‌رسد موانع بزرگی بر سر راه این انتقال وجود دارد. اورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، در اوایل این هفته با ماموکا یوگلی، مدیر برنامه‌های کواراتسخلیا و پدر این بازیکن دیدار کرده و به آنها اعلام کرده که این باشگاه برای آینده روی کواراتسخلیا حساب ویژه‌ای باز کرده است. ناپولی هیچ تمایلی به فروش این ستاره گرجستانی ندارد که طی دو سال گذشته به یکی از مهره‌های کلیدی و قابل اعتماد این تیم تبدیل شده است.

از این رو، ناپولی به شدت به دنبال تمدید قرارداد خود با کواراتسخلیا است، مذاکراتی که البته مدتی است به بن‌بست رسیده است. کواراتسخلیا خواهان افزایش دستمزد خود از 1.4 میلیون یورو در سال به 5 میلیون یورو به همراه پاداش است. در حالی که ناپولی در حال حاضر 4 میلیون یورو به همراه پاداش پیشنهاد داده است. با این حال، به نظر می‌رسد فاصله زیادی بین خواسته‌های دو طرف وجود ندارد.

مشکل اصلی بارسلونا، قیمت بالای کواراتسخلیا است

قرارداد فعلی این بازیکن تا سال 2027 اعتبار دارد و همین موضوع باعث می‌شود که ناپولی بتواند قیمتی نزدیک به ارزش واقعی او را طلب کند. طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، قیمت فعلی کواراتسخلیا حدود 80 میلیون یورو تخمین زده می‌شود و با توجه به وضعیت وخیم اقتصادی بارسلونا، پرداخت چنین مبلغی برای آنها تقریباً غیرممکن است.

نبود ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا نیز می‌تواند کواراتسخلیا را به فکر ترک این تیم ترغیب کند، اما با توجه به علاقه‌مندی باشگاه‌های ثروتمندی مانند پاری سن ژرمن به این بازیکن، شانس بارسلونا برای جذب او بسیار کم است. در مجموع، به نظر می‌رسد که بارسلونا در جذب کواراتسخلیا با چالش‌های بزرگی روبرو است. مشکلات مالی و رقابت سایر باشگاه‌ها، کار را برای این تیم اسپانیایی خیلی سخت کرده است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *