بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اج، ستاره سابق WWE دلیل ترک این کمپانی را توضیح داد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹:۲۵

آدام کوپلند که بیشتر با نام اج در بین هواداران کشتی کچ شناخته شده است، با حضور در رویداد WrestleDream 2023 کمپانی AEW جهان را در شوک فرو برد. با این وجود، اج توضیح می‌دهد که این تصمیم هرگز یک کار عجولانه نبود. اج برای چند دهه در استخدام WWE بود و بعد از حضوری که در دوران وینس تجربه کرد به یکی از نام‌های درخشان در دنیای کشتی کچ بدل گشت. درنهایت او پس از سه دهه حضور در بزرگترین کمپانی کشتی کچ جهان، تصمیم گرفت WWE را به مقصد AEW ترک کند.

طرفداری | آدام کوپلند در مصاحبه اخیرش با Chris Van Vilet از علت این تصمیم خود پرده برداشت. او با اشاره به اینکه زمان محدودی را پیش روی خود می‌دید، از تمایل خود به کار کردن با ستارگان جدید و حضور بیشتر در شوها به جای حضورهایی مقطعی با فاصله چندماهه صحبت کرد.

احساس می‌کردم هر آنچه که خواستم را در WWE انجام داده بودم. با 95% افرادی که دوست داشتم، کار کرده بودم و در واقع اینطور به نظر می‌‌رسد که آنها به راه خود می‌رفتند و من هم به راه خود و این دو راه از هم جدا بودند. من دوست داشتم در این فرصت کمی که برایم باقی مانده حضور بیشتری را تجربه کنم. دوست داشتم هر هفته در شوها باشم تا بتوانم یک داستان مناسب را روایت کنم و وقتی هر 3 ماه یکبار به استیج بروید انجام اینکار به سختی امکان پذیر خواهد بود. البته این ایده را هم درک می‌کنم که این فواصل زمانی طولانی حضورها را خاص‌تر می‌کند.

 اج پس از برگزاری بازی خداحافظی خود برابر شیمس در اسمکدان کمپانی WWE را به مقصد AEW ترک کرد. او در نخستین درگیری خود پس از پیوستن به کمپانی تونی خان مقابل کریسچن کیج قرار گرفت و در ادامه توانست با شکست دادن او قهرمانی کمربند TNT را 2 مرتبه به دست بیاورد. او اکنون با مالاکی بلک درگیر استوری‌لاین جدیدی شده است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *