بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رئیس جمهور فرانسه: بیشترین فشار را به تیم آیندۀ ام باپه برای حضور او در المپیک آورده‌ام!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۶

طرفداری | امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه با تأیید ضمنی خروج کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن، اعتراف کرده که او بیشترین فشار را برای حضور ستاره فرانسوی در المپیک پاریس به تیم آینده‌اش آورده است.

به گزارش RMC Sport، کیلیان ام باپه، ستاره فرانسوی، پس از حذف پاری سن ژرمن از لیگ قهرمانان اروپا، در آستانه پیوستن به رئال مادرید در تابستان امسال قرار دارد. هنوز هیچ تایید رسمی برای این انتقال صورت نگرفته، اما مذاکرات در مراحل پایانی خود قرار دارد و حتی گفته می‌شود که ام باپه در حال خرید خانه‌ای در قلب مادرید است. ام باپه به تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی در رئال مادرید ملحق خواهد شد. البته قبل از پیوستن به تمرینات پیش فصل رئال مادرید او ابتدا در ترکیب تیم ملی فرانسه در یورو 2024 که از اواسط ژوئن در آلمان آغاز می‌شود، به میدان خواهد رفت.

فاصله زمانی کم بین پایان رقابت‌های یورو با شروع المپیک پاریس، باعث شده تا رئال مادرید تمایلی به حضور ستاره جدید خود در این مسابقات که برای فرانسوی‌ها از ارزش بسیار زیادی برخوردار است، نشود. حال امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه با تأیید ضمنی به خروج ام باپه از پی‌اس‌جی و بدون نام بردن از رئال مادرید گفته که تیم آینده او را برای حضور کیلیان در المپیک تحت فشار قرار داده است.

اظهارات امانوئل مکرون در مورد کیلیان ام باپه

امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، در مصاحبه‌ای با RMC Sport، جدایی ام باپه از پاری سن ژرمن در تابستان امسال را تأیید کرد و ابراز امیدواری کرد که “باشگاه آینده” او به او اجازه حضور در المپیک را بدهد. با اشاره به اینکه اولویت فعلی ام باپه حضور در یورو است که پیش از المپیک در پاریس برگزار می‌شود، افزود:

امیدوارم او در المپیک شرکت کند. به هر حال من بیشترین فشار را به تیم آینده‌اش آوردم، اما همیشه همینطور است، بیایید یک بازی را بعد از بازی دیگر ببینیم. اول ما یورو را در پیش‌رو داریم و بنابراین آنها باید در 14 جولای قهرمان (جام ملت‌های اروپا) شوند.

تاریخ خداحافظی کیلیان ام باپه از پی‌اس‌جی

طبق آخرین اخبار، با نزدیک شدن زمان جدایی ام باپه از پاری سن ژرمن، تدارکات برای برگزاری مراسم خداحافظی برای او در پایتخت فرانسه آغاز شده است. پاری سن ژرمن در آخرین بازی خانگی خود در این فصل، روز یکشنبه به مصاف تولوز خواهد رفت و این احتمال وجود دارد که ام باپه در آن شب با هواداران و باشگاه خود که سال‌ها در آن حضور داشته، خداحافظی کند. با این حال، انتظار می‌رود اعلام رسمی توافق او با رئال مادرید تا بعد از فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی به تعویق بیفتد.

  • پاری سن ژرمن در تدارک مراسم خداحافظی برای کیلیان ام باپه
دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *