بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ادعای عجیب وحید شمسایی بعد از قهرمانی در آسیا: قرارداد نداشتم اما به عشق مردم ماندم

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۷

وحید شمسایی در مورد قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: خدا را شکر به هدفی که دنبالش بودیم، رسیدیم. این قهرمانی تقدیم به مردم ایران. از بازیکنانم و خانواده‌ آنها تشکر می‌کنم، آنها در ایام نوروز که ماه مبارک رمضان هم بود در اردوی تیم ملی بودند در صورتی که باید کنار خانوادهایشان در تعطیلات باشند.وی گفت: در ۴۵ روز آخر سختی زیادی کشیدیم. از ۲۴ اسفند شروع کردیم تا امشب که بازی‌ها تمام شد و خدا را شکر که مزد تلاش‌مان را گرفتیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از اصولی رئیس کمیته فوتسال که مثل یک برادر بزرگتر کنار تیم بود و همچنین تاج ریاست فدراسیون فوتبال بابت حمایت و بحث پاداش‌ها تشکر قدردانی داشته باشم.در بازی فینال هم کیومرث هاشمی وزیر ورزش آمد که این نشان می‌دهد وی چقدر علاقمند به ورزش کشور است. در جلسه‌ای که قبل از مسابقات با وزیر داشتم من قول قهرمانی داده بودم که عنوان کردند این روی مسوولیت شما تاثیری نمی گذارد که در پاسخ گفتم خیر بازیکنان باید بدانند که جای پای چه بزرگانی گذاشتند و چه پیراهنی بر تن می‌کنند.

شمسایی گفت: من و همکارانم قراردادمان در اسفند با فدراسیون فوتبال به اتمام رسیده بود اما به خاطر مردم و عشق به کشورم و قولی که به فدراسیون داده بودم تا پایان جام ملت‌ها ماندم.

بیشتر بخوانید: آقایی فوتسال ایران در آسیا/ شاگردان شمسایی با شکست میزبان قهرمان شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *