بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش وحید شمسایی به صعود به جام ملت ها

وحید شمسایی : خوشحالم که سه پیروزی با گل‌های زیاد به دست آوردیم

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۲
شمسایی : وحید شمسایی : خوشحالم که سه پیروزی با گل‌های زیاد به دست آوردیم

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید مصدومیت شدید رفیعی‌پور در نیمه دوم دیدار با لبنان سبب شد بازیکنانش تمرکز لازم را نداشته باشند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتسال ایران توانست با برتری ۶ بر صفر برابر لبنان به جام ملت‌های آسیا صعود کند. وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از این دیدار عنوان کرد:

طبق دستور AFC باید در این مسابقات شرکت می‌کردیم و بهترین عملکرد را داشتیم. سه پیروزی در این مسابقات کسب کردیم اما مشکلاتمان هنوز پابرجاست. من یک بار به بازیکنی که خوب نباشد هشدار می‌دهم و دفعه بعد او را کنار می‌گذارم.

وی ادامه داد:

خوشحالم که سه پیروزی با گل‌های زیاد به دست آوردیم اما در نیمه دوم به دلیل مصدومیتی که برای رفیعی‌پور پیش آمد، بازیکنانم نتوانستند تمرکز کنند. وقتی چنین مصدومیتی برای بازیکنم به وجود می‌آید، دیگر فوتبال برایم ارزش خاصی ندرد. امیدوارم دیگر چنین صحنه‌ای در ورزش رخ ندهد.

بهروز عظیمی، بازیکن تیم ملی نیز بعد از این دیدار بیان کرد:

خدا را شکر توانستیم در هر سه بازی پیروز شویم و به جام ملت‌های آسیا صعود کنیم. هواداران قرقیزستان در بازی دوم ما را اذیت کردند اما به هر حال ما توانستیم در هر سه بازی سربلند باشیم.

او اضافه کرد:

ما بعد از یک تورنمنت خوب در برزیل وارد این مسابقات شدیم و عملکرد خوبی داشتیم. شش فینال دیگر تا قهرمانی آسیا فاصله داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *