بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جک گریلیش: فصل برای منچسترسیتی تمام نشده و هنوز اهداف مهمی داریم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۴۲

طرفداری | جک گریلیش، ستاره انگلیسی که نقش محوری در قهرمانی سه‌گانه فصل گذشته سیتی داشت، پس از پشت سر گذاشتن دوره‌ای بدون گلزنی و مصدومیت‌های متعدد، امسال با کاهش قابل توجه زمان بازی مواجه شده است.

گریلیش در این فصل تنها در 9 بازی از 33 بازی لیگ برای سیتی از ابتدا به میدان رفته است، که به طور قابل توجهی کمتر از 23 بازی او در فصل گذشته است، اما همچنان اصرار دارد که با توجه به تلاش تیم پپ گواردیولا برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برتر، او همچنان با “اعتماد به نفس” بازی می کند. او در مصاحبه با اتلتیک گفت:  امسال سال سختی برای من بوده است، به خصوص بعد از سال گذشته که فصل خیلی خوبی داشتم. زیاد بازی می‌کردم و یکی از بازیکنان اصلی تیم بودم و در تمام بازی‌های مهم شرکت می‌کردم.

 امسال اوایل فصل یک مصدومیت همسترینگ داشتم که مرا یک ماه بیرون نگه داشت و بعد از آن خیلی بازی نکردم. فرم چندان خوبی نداشتم و با اعتماد به نفس زیادی بازی نمی‌کردم.

جک گریلیش ادامه داد:  

اوایل سال جدید هم دوباره چند مصدومیت جزئی در ناحیه کشاله ران داشتم. مدتی است که گل نزده ام اما احساس خوبی دارم، احساس آمادگی می‌کنم و حس می‌کنم با اعتماد به نفس خوبی بازی می‌کنم. امیدوارم بتوانم این روند را تا پایان فصل ادامه بدهم. این که هواداران مرا هو می‌کنند، آزارم نمی‌دهد. حتی از آن لذت می‌برم. هنوز بازی‌های زیادی در پیش داریم و برای کسب عناوین قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی تلاش خواهیم کرد. من نقش مهمی در این مسیر ایفا خواهم کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *