بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بسکتبال NBA | ما بوستون را می‌خواهیم!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۵

طرفداری | بامداد شنبه به وقت تهران، آخرین بازی های پلی این مشخص شدند تا پلی آف ۲۰۲۴ به شکل کامل شکل بگیرند. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این دو بازی رخ دادند، مسابقاتی که تکلیف سید هشتم هر دو کنفرانس را مشخص کرد.

میامی هیت 112-91 شیکاگو بولز 

زمانی که در کوارتر چهارم مشخص شد بولز شانسی برای بازگشت به بازی ندارد، تماشاگران تیم میزبان که هیت بود، این شعار را سر دادند: «ما بوستون را می خواهیم». هیت بدون ستاره اش جیمی باتلر و تری روزیر که هر دو مصدوم بودند، مقابل تیمی به پیروزی رسید که در بازی قبل مقابل آتلانتا هاوکس به راحتی پیروز شده بود. دفاع فوق‌العاده هیت در این بازی به بولز اجازه نداد که درصد فیلدگل خودش را از ۳۸ فراتر ببرد. هواداران به خواسته خودشان رسیدند و میامی هیت و سلتیکس پس از این که دو سال متوالی در فینال کنفرانس شرق به مصاف هم رفتند، این بار در دور اول پلی آف مقابل هم قرار می گیرند. سلتیکس دست بالا را در این سری دارد چون فصل عادی را با رکورد عالی ۱۶-۶۴ تمام کرده است.

  • تایلر هیرو ستاره هیت در این پیروزی بود و تنها یک اسیست تا تریپل دبل کم آورد (۲۴/۱۰/۹).
  • فصل کوبی وایت با آمار ۱۹/۴/۵ تمام شد که در هر سه شاخصه آماری بهترین عملکرد دوران حرفه‌ای او محسوب می شود.
آمار بازی

 نیواورلینز پلیکانز ۱۰۵-۹۸ ساکرامنتو کینگز

پلیکانز این فصل آن قدر مقابل ساکرامنتو کینگز پیروز شده بود که بدون زایان ویلیامسن هم مشکلی برای پیروزی نداشته باشد. نیواورلینز که بازی قبل فرصت رسیدن به پلی این را با شکست مقابل لیکرز از دست داده بود، جلوی فاجعه را گرفت و به عنوان سید هشتم راهی پلی آف کنفرانس غرب شد تا حریف اوکلاهماسیتی تاندر در راند اول پلی آف شود. فصل ساکرامنتو هم همین جا تمام شد. این دو تیم این فصل ۶ بازی مقابل هم انجام دادند که همه بازی ها به سود پلیکانز تمام شد.

  • دی ارن فاکس (بیشترین توپربایی فصل) و دومانتاس سابونیس (بیشترین دبل دبل، تریپل دبل و میانگین ریباند فصل) با این شکست خیلی زود به تعطیلات می روند.
آمار بازی 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *