بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شهریار ۱۲ گله شد/ سومین پنالتی فصل، سومین گل دور برگشت

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۲:۴۱

سپاهان بازی معوقه از هفته هفدهم را در خانه از ذوب آهن با یک گل برد. یک خطای پنالتی روی شهریار مغانلو که خود این بازیکن آن را به گل تبدیل کرد تا با این سه امتیاز، زردهای نصف جهان در نقش جهان سر و سامانی به اوضاع خود بدهند.

این گل دوازدهمین گل این فصل شهریار مغانلو بود. آقای گل فصل گذشته لیگ برتر به اعتقاد بسیاری از مربیان و کارشناسان کامل‌ترین مهاجم شاغل در لیگ برتر حرفه‌ای ماست.

اما این گل سومین گل شهریار مغانلو در دور برگشت بود و البته سومین گل او در این فصل از روی نقطه پنالتی! او قبلاً در دور برگشت در هفته‌های بیستم و بیست و دوم به ترتیب در اهواز برابر فولاد و در آبادان برابر صنعت نفت، دروازه تیم میزبان را باز کرده بود اما گل او به صنعت نفت امتیازی برای سپاهان در بر نداشت. این اولین گل مغانلو در دور برگشت از روی نقطه پنالتی بود.

شهریار دور رفت ۹ گل برای سپاهان زد که دو تا از این گل‌ها از روی نقطه پنالتی بود. در سپاهان رضا اسدی – جدی‌ترین رقیب شهریار برای کسب عنوان آقای گلی در دو فصل اخیر – پنالتی زن اول تیم است و شهریار در غیاب او موفق شد پنالتی را که خودش از دفاع ذوب آهن گرفت، به گل دوازدهم این فصل تبدیل کند.

رضا اسدی فصل قبل پیراهن تراکتور را به تن داشت و روز آخر کورس را به مهدی قایدی و شهریار مغانلو باخت. او همین حالا با ۱۰ گل در کنار رحمان جعفری، جدی‌ترین دنبال کننده شهریار مغانلو برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید: ستاره سابق پرسپولیس برنده دربی را مشخص کرد/ جای سپاهان در جدول عوض شد

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *