بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جلسه ویژه گروه بازسازی اولدترافورد؛ ساخت ورزشگاه جدید در راس اهداف

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۲:۱۳

طرفداری | مقدمات ورود منچستریونایتد به یک ورزشگاه جدید و مدرن نهایی شده است. 

به گزارش اتلتیک؛ گروه ویژه بازسازی اولدترافورد اولین جلسه خودش را به ریاست لرد سباستین کو برگزار کرد. این گروه که به نمایندگی از سر جیم رتکلیف وظیفه انتقال منچستریونایتد به یک ورزشگاه جدید را دنبال می‌کنند، ساخت یک استادیوم جدید را به عنوان اولویت انتخاب کرده‌اند. لرد کو که همانند پروژه المپیک لندن وظیفه رهبری را برعهده گرفته، در این مورد در X نوشت:

دیروز، ریاست اولین نشست گروه ویژه بازسازی اولدترافورد را برعهده داشتم. هدف از این نشست، آغاز گفتگو در مورد چگونگی ساخت یک ورزشگاه فوتبال رده جهانی در شمال انگلستان بود که بتواند منافع اجتماعی و اقتصادی قابل توجهی برای منطقه به همراه داشته باشد. 

در بازی‌های المپیک لندن ۲۰۱۲، به طور مستقیم شاهد این موضوع بودم که چگونه ورزش می‌تواند محرک قدرتمندی برای بازسازی شهری باشد و از اینکه بخشی از این پروژه هستم، بسیار هیجان‌زده‌ام. این نشست، آغازگر فرآیندی با مشارکت ذی‌نفعان مختلف برای بررسی گزینه‌های توسعه‌ی ورزشگاه و محوطه‌ اطراف آن بود. ما در ابتدای این مسیر قرار داریم و هنوز زود است که بگوییم به کجا ختم خواهد شد. با این حال، در طول مسیر با هواداران و ساکنان محلی مشورت خواهیم کرد و همه را از روند پیشرفت کار مطلع خواهیم ساخت.

در این پروژه، اندی برنهم (شهردار شهر منچستر)، سارا تاد (رئیس شورای ترافورد) و گری نویل به عنوان چهره‌ای از درون باشگاه حضور خواهند داشت. در جلسه روز گذشته، چهار عضو شامل متخصصان تجاری و سرمایه‌گذاری شهر منچستر به این گروه ویژه پیوستند. کولت روچ و تام کراتی به عنوان نمایندگان رسمی منچستریونایتد و اینئوس همراه نام‌های مطرح شده بودند. 

پروژه رتکلیف تایید شد؛ منچستریونایتد به اولدترافورد جدید می‌رود!

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *