بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۸:۱۷

طرفداری | برگشت سردار آزمون به تمرینات رم خبر خوبی برای رمی‌ها و سرمربی جوان آنها پیش از دیدار آنها مقابل میلان در لیگ اروپاست.

سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه رم پس از مصدومیتی که در اردوی تیم ملی ایران در تاریخ ۲۱ مارس به آن دچار شده بود، به تمرینات گروهی این تیم بازگشت. این خبر خوشی برای جالوروسی و سرمربی آن‌ها، دنیله ده‌ روسی، پیش از بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان است. مصدومیت آزمون باعث شده بود که این مهاجم 29 ساله بازی‌های سری آ مقابل لچه، لاتزیو، اودینزه و همچنین بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان را از دست بدهد.

بازگشت سردار آزمون به تمرینات رم

با این حال، آزمون در تمرین امروز جالوروسی، به همراه سایر بازیکنان رم به تمرینات گروهی بازگشت. این موضوع خبر بسیار خوبی برای ده‌ روسی است، چراکه او می‌تواند در بازی برگشت مقابل میلان که در ورزشگاه المپیکو برگزار می‌شود، از این مهاجم ایرانی استفاده کند. رم در بازی رفت با نتیجه 1-0 در خانه میلان به پیروزی رسیده بود.

عملکرد سردار آزمون

آزمون در این فصل برای اولین بار در بازی رفت مقابل لچه برای رم گلزنی کرد و گل تساوی این تیم را به ثمر رساند. او همچنین در بازی خانگی مقابل فروزینونه در تاریخ ۱۸ فوریه، گل دوم رم را به ثمر رساند. از زمان حضور ده‌ روسی در رم، آزمون ۴ بار برای این تیم به میدان رفته که ۲ بار از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشته است. با حضور آزمون، ده‌ روسی گزینه‌های بیشتری برای انتخاب در خط حمله خود خواهد داشت و این موضوع می‌تواند به نفع رم در بازی برگشت مقابل میلان باشد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *