بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حمایت تمام قد اسطوره استقلال از ستاره های تیم جواد نکونام

میثم منیعی : استقلال نشان داد به هر قیمتی امتیاز می‌ گیرد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۰
میثم منیعی : استقلال نشان داد به هر قیمتی امتیاز می‌ گیرد

میثم منیعی پیشکسوت استقلال گفت : استقلال به یک برد دراماتیک دست پیدا کرد و همه ما از این پیروزی خوشحال شدیم ۲ نیمه متفاوت را شاهد بودیم و با اینکه گل خوردیم، اما شاگردان نکونام نشان دادند به هر قیمتی امتیاز بازی را کسب می‌کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

میثم منیعی پیشکسوت استقلال درباره برتری استقلال مقابل ذوب‌آهن در هفته بیست‌ و ششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:

استقلال به یک برد دراماتیک دست پیدا کرد و همه ما از این پیروزی خوشحال شدیم. ۲ نیمه متفاوت را شاهد بودیم و با اینکه گل خوردیم، اما شاگردان نکونام نشان دادند به هر قیمتی امتیاز بازی را کسب می‌کنند.

وی ادامه داد:

استقلال طی این فصل نتایج خوبی کسب کرد و نوسانات زیادی نداشت. بازیکنان تمام تلاششان را برای پیروزی می‌کنند. هنوز بابت غیبت یامگا ناراحت هستم و حضور او در ترکیب استقلال یک اعتماد به نفس بزرگ را به بازیکنان تزریق می‌کرد، اما خداراشکر با آمدن ماشاریپوف و بلانکو وزن ترکیب استقلال بالا رفته و در بحث انتقال توپ در زمین قدرتمند عمل می‌کنند. امیدوارم بازیکنان همین روند را ادامه دهند تا ان‌شاءالله قهرمان لیگ شویم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه با بیان اینکه ۴ بازی حساس در لیگ برتر داریم، تصریح کرد:

۴ بازی حساس در لیگ داریم که هرکدام نوعی بازی حذفی برای ما خواهد بود. پرسپولیس پا پس نکشیده و همچنان در تعقیب استقلال است. ما باید هوشمندانه عمل کنیم و امتیازی از دست ندهیم. با توجه به شرایط روحی و انگیزه فعلی بازیکنان استقلال از نظر من آن‌ها به این راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند و تا آخرین دقیقه بازی دست از تلاش نخواهند کشید.

منیعی با بیان اینکه عدم جذب منتظر محمد نوعی ضرر به باشگاه بود، عنوان کرد:

ماشاریپوف و بلانکو از جمله خارجی‌های خوب استقلال هستند، اما متأسفانه با کارشکنی برخی، بازیکن عراقی با کیفیتی مثل منتظر محمد نتوانست به استقلال بپیوندد و همین موضوع باعث ضربه زدن به استقلال شد. دیدیم که این بازیکن در مس رفسنجان چه کیفیتی دارد و امیدوارم بتوانند او را برای فصل آینده به خدمت استقلال درآورند. در بحث نقل و انتقالات ما در میانه میدان به یک بازیساز خوب احتیاج داریم تا در این مقطع که مهدی‌پور مصدوم است در کنار ماشاریپوف به استقلال کمک کند.

وی در رابطه با برکناری خطیر از مدیریت باشگاه استقلال، متذکر شد:

اولین اصل در هر باشگاه فوتبال برقراری آرامش برای سرمربی تیم است. مدیری که نتواند این اصل مهم را برآورده کند چاره‌ای جز رفتن ندارد. جواد نکونام در گذشته به عنوان بازیکن باتجربه بود و اکنون هم اصول خودش را دارد. وقتی مربی آرامش نداشته باشد بازیکنان هم تمرکز نخواهند داشت. ما در گذشته دیدیم که در دوران آجرلو، فرهاد مجیدی به خاطر آرامشی که برای او فراهم شده بود توانست با یک رکورد خارق‌العاده استقلال را قهرمان کند. نکونام و خطیر درگیری زیادی با یکدیگر داشتند و برکناری خطیر بهترین تصمیم بود. امیدوارم آخر فصل نکونام پرده از تمام قضایا بردارد.

پیشکسوت استقلال در خصوص آمدن آتیلا حجازی به باشگاه استقلال بیان داشت:

ورود فرزند حجازی به بدنه باشگاه وزن استقلال را دوبرابر کرد. ناصر حجازی جزو اسطوره‌های تکرار نشدنی استقلال است و ورود فرزندش به استقلال برای هواداران خوش یمن خواهد بود. به نظر می‌رسد هلدینگ خلیج فارس به فکر منافع استقلال است، اما من هنوز هم از بابت وجود برخی دلال‌ها می‌ترسم. امیدوارم که دست دلالان از فوتبال کوتاه شود.

منیعی در پایان با بیان اینکه باید از پیشکسوتان باشگاه که از سرمایه‌های فوتبال هستند استفاده شود، خاطرنشان کرد:

متأسفانه ما یک سری پیشکسوت بزرگ در خارج از باشگاه داریم که شایستگی حضور در بدنه باشگاه را دارند، اما به خاطر برخی موضوعات که در این مقطع بهتر است درباره آن صحبت نشود این بزرگان جایی در باشگاه ندارند. در پایه‌ها باید کسانی آورده شوند که به نوعی حامی تیم باشند. امیدوارم که از پیشکسوتان حمایت شود چرا که آنها یک زمانی عمرشان را برای باشگاه گذاشتند و پیشکسوتان به معنای تمام ناراحت هستند. امیدوارم این نوع مشکلات حل شود تا همه هواداران و پیشکسوتان آخر فصل قهرمانی را جشن بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *