بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتقاد رابرستون از مهاجمان لیورپول؛ چرا گل نمی‌زنید؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۹

طرفداری | اندرو رابرتسون به انتقاد از مهاجمان لیورپول پس از شکست مقابل کریستال پالاس پرداخت.

دیدار تیم‌های لیورپول و کریستال پالاس از هفته سی‌ودوم لیگ برتر انگلیس با پیروزی 1-0 عقاب‌ها به پایان رسید. لیورپول پس از شکست دور از انتظار مقابل آتالانتا در لیگ اروپا، در مسیر قهرمانی لیگ نیز باخت عجیبی را تجربه کرد و حال امیدوار به لغزش آرسنال و منچسترسیتی در هفته‌های اندک باقی‌مانده است. لیورپول 0-1 کریستال پالاس؛ بهت آنفیلد از لغزش بدموقع قرمزها

اندرو رابرتسون در مصاحبه پس از بازی به انتقاد از موقعیت‌سوزی مهاجمان لیورپول پرداخت. مدافع اسکاتلندی قرمزها معتقد است از زمان بازگشت بازیکنان از رقابت‌ها فیفادی، خط حمله تیم دچار افت شده‌است. مدافع اسکاتلندی در مصاحبه با اسکای گفت:

از زمان بازگشت از مسابقات ملی، ما جلوی دروازه حریفان مثل گذشته نبوده‌ایم. این برای تیمی که می‌خواهد جام و عناوین را ببرد اصلا اتفاق خوبی نیست. باید از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. بچه‌هایی که جلوی دروازه حریف هستند باید بهتر کار کنند. ناراحت‌کننده‌است، ما خیلی فرصت گلزنی داشتیم. نیمه اول خیلی ضعیف بودیم و کریستال پالاس بهتر بود و ممکن بود باز هم به گل برسد، اما در نیمه دوم می‌توانستیم با اختلاف دو یا سه گل به برد برسیم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *