بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خبرورزشی‌گردی| خداداد عزیزی: چرا فردوسی‌پور دنبال مجوز گرفتن برای خلافکارهاست؟/ این فوتبالیست‌ها شانس آوردند که زندان نرفتند!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۳

در نیمه اول دهه ۹۰ شمسی پرونده کارت معافیت جعلی چند فوتبالیست که برخی از آن‌ها حتی عضو تیم ملی بودند، مطرح شد و سازمان نظام وظیفه ضمن ابطال این کارت‌ها تاکید کرد آن‌ها یا باید به سربازی بروند یا این‌که دوران خدمت خود را در یک تیم فوتبال نظامی سپری کنند.

همین مسئله به سوژه‌ای برای خداداد عزیزی تبدیل شد تا در روز ۲۳ فروردین سال ۹۵ طی گفت‌وگویی با خبرورزشی حرف‌های جالبی را بر زبان بیاورد. خداداد خطاب به خبرنگار ما گفت: فوتبالیست‌های بزرگ این مملکت نظیر احمدرضا عابدزاده، جواد زرینچه و… همه در مقاطع خودشان راهی خدمت سربازی شدند و داخل زمین‌های بی‌کیفیت و با کمترین امکانات تلاش کردند تا به تیم ملی برسند. خود من دقیقا مانند یک فرد عادی به دوره آموزشی رفتم و پس از آن بقیه خدمتم را در تیم فتح سپری کردم ولی حالا وقتی به فوتبالیست‌ها می‌گویند دو سال به جای خدمت فوتبال بازی کن، از تمام امکانات برخوردار بشو و علاوه بر آن پول هم بگیر، یک عده ناز می‌کنند؟! مگر می‌شود یک بازیکن به خاطر ضعف بینایی یا مشکل دیسک کمر کارت پایان خدمت گرفته باشد اما در لیگ برتر فوتبال بازی کند؟ خب معلوم است که این کارت جعلی بوده و آن‌ها باید به جای آن راهی تیم‌های نظامی شوند. چنین فوتبالیست‌هایی شانس آورده‌اند که زندانی نشده‌اند چون کارشان در واقع جعل مدرک و خلاف بوده است. من تعجب می‌کنم آقای فردوسی‌پور که در برنامه ۹۰ مرتب دم از سالم‌سازی فوتبال و مبارزه با فساد می‌زند چطور دنبال مجوز گرفتن برای چنین خلافکارهایی است!

خبرورزشی‌گردی| خداداد عزیزی: چرا فردوسی‌پور دنبال مجوز گرفتن برای خلافکارهاست؟/ این فوتبالیست‌ها شانس آورده‌اند که زندان نرفتند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *