بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

معمری: به دنبال اهداف واقعی و دست‌یافتنی هستیم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۵
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال نشسته زنان تایلند در مسابقات انتخابی پارالمپیک 2024 پاریس با قبول 5 شکست متوالی در قعر جدول رده بندی مسابقات قرار گرفت که در چین برگزار می‌شود.والیبال نشسته انتخابی پارالمپیک|جدال مرگ و زندگی برای ایران

هدایت تیم ملی زنان تایلند بر عهده امین معمری است که سال‌ها سابقه بازی در لیگ برتر ایران را در کارنامه دارد. او در مورد حضور در مسابقات انتخابی پارالمپیک گفت:‌ هدف نخست تیم زنان تایلند، کسب تجربه مقابل تیم‌های سطح اول جهان بود. در درجه دوم تلاش کردیم تا شاید سهمیه پارالمپیک را به دست بیاوریم.

معمری اضافه کرد: وقتی کار را تیم زنان تایلند را شروع کردم، فقط دنبال بازیکن برای این تیم بودیم اما قدم به قدم پیش رفتیم تا بازیکنان مستعد را پیدا کرده و به آنها برای آینده آموزش دهیم.

او اظهار داشت: از مسیر پیشرفت تیم راضی هستم. ما به هر هدفی که در روز نخست ترسیم کرده بودیم در 3 سال گذشته رسیدیم. من همیشه سعی می‌کنم اهدافی را برای تیمم در نظر بگیرم که واقعی و دست‌یافتنی باشد. ما می‌توانیم بهتر از این هم باشیم.

امین معمری در پایان گفت: من عاشق کارم هستم. در واقع وقتی در کنار تیم قرار دارم،‌ حس نمی‌کنم که درگیر شغلم هستم و به طور کامل روی بازیکنانم تمرکز دارم. دوست دارم همیشه به آنها فرصتی بدهم تا خودشان را نشان دهند. چون خودم به دلیل مصدومیت نتوانستم به هدفی که داشتم برسم، همواره بازیکنان را تشویق می‌کنم تا تلاش کنند و به هدف خود برسند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *