بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تعیین فرصت ده روزه برای انتخاب سرمربی والیبال

انتخاب سرمربی تیم ملی تا ۱۰ روز آینده

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ | ۸:۰۶
والیبال ؛ انتخاب سرمربی تیم ملی تا ۱۰ روز آینده

پس از برگزاری جلسه کمیته فنی والیبال، مقرر شد تا ۱۰ روز دیگر گزینه‌های نهایی سرمربیگری تیم ملی مشخص شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال در سال ۱۴۰۲ با محوریت بررسی عملکرد تیم ملی در سال جاری، بررسی علل ناکامی در رقابت‌های انتخابی المپیک و همچنین تعیین استراتژی برای انتخابی مناسب‌ترین کادر فنی برای تیم ملی والیبال در فدراسیون والیبال برگزار شد.

در این نشست پنج ساعته محمدرضا داورزنی رئیس، وحید مرادی نایب رئیس، میلاد تقوی مشاور اجرایی و محسن ترابی سرپرست دبیری فدراسیون والیبال به همراه جمشید حمیدی، ناصر میرفخرایی، منوچهر پورحسن، علی موذن، مصطفی کارخانه، محمود افشاردوست، محمدرضا تندروان، جهانگیر سیدعباسی، امیر حسینی، آرش صادقیانی، غلامرضا مومنی‌مقدم، فرهاد نظری‌افشار، علی شاکری، علیرضا نادی، عادل غلامی، عیسی سنگدوینی، پیمان اکبری، امیرحسین منظمی و امیر طلوع‌کیان حضور داشتند.

در این جلسه از اعضا خواسته شد که نظرات خود را در خصوص محورهای مطرح شده برای رسیدن به نسخه‌ای مشخص جهت جبران نقاط ضعف و تشکیل تیم ملی مقتدر و حرفه‌ای اعلام کنند. همچنین در خصوص معیارهایی مشخصی برای انتخاب سرمربی و کادر فنی تیم همچون قدرت انتخاب و تصمیم گیری و مدیریت حرفه‌ای همراه با برنامه‌ای حرفه‌ای متناسب با پتاسنیل بالای والیبال ایران که موجب ابراز تمایل مربیان بزرگ دنیا برای در اختیار گرفتن هدایت تیم ملی والیبال کشورمان شده است، بحث و بررسی شد.

در پایان مقرر شد با توجه به انجام مذاکرات اولیه با چندین گزینه مطرح، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال مذاکرات خود را با تمامی گزینه‌ها به صورت کامل انجام دهد و برنامه و شرایط هر یک را تا ۱۰ روز آینده به صورت کامل دریافت کند تا در جلسه بعدی کمیته فنی در خصوص گزینه‌های نهایی که معیارهای تعیین شده از جمله امکان همکاری تمام وقت، داشتن شناخت کامل از والیبال ایران و همچنین داشتن استراتژی و معیارهای مربی‌های بزرگ را برای انعقاد یک قرار داد ۱+۴ مورد بحث و بررسی قرار دهد. یعنی انتخاب آینده‌نگرانه سرمربی، نه فقط برای لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴، بلکه از المپیک پاریس تا لس آنجلس به صورت ۱+۲+۲ که در بازه‌های زمانی مشخص ارزیابی به عمل آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *