بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ژاوی: پاری‌سن‌ژرمن همچنان بخت اول صعود است

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۱
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (چهارشنبه) در دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در ورزشگاه پارک‌دوپرنس با نتیجه 3 بر 2 بر پاری‌سن‌ژرمن غلبه کند، پس از این دیدار گفت: به این تیم افتخار می‌کنم. ما عملکرد فوق‌العاده‌‌ای از خود به نمایش گذاشتیم و باید به کاری که در این دیدار کردیم، افتخار کنیم. ما نشان دادیم که بارسلونا مقابل تیمی که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ساخته شده، زنده است.

ژاوی که تیم تحت‌هدایتش از زمانی که اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل از بارسا جدا شود، در 12 بازی متوالی شکست‌ناپذیر بوده، افزود: این بردی بزرگ مقابل یکی از بهترین تیم‌های جهان است. دفاع کردن مقابل پاری‌سن‌ژرمن با توجه به نحوه پرس کردن آنها، دشوار است اما ما این کار را به خوبی انجام دادیم.فلیکس: برناردو سیلوا را برای آمدن به بارسلونا قانع کرده‌‌ام

وی افزود: ما به منظور آماده‌سازی برای این بازی وقت داشتیم و همه چیز در حمله و دفاع به خوبی پیش رفت. پاری‌سن‌ژرمن هم خیلی خوب بازی کرد اما ما تهدیدات آنها را به حداقل رساندیم. ما هنوز در میانه راه هستیم و پاری‌سن‌ژرمن همچنان بخت اول صعود به دور بعد است، اگرچه کار در بازی برگشت بسیار دشوار خواهد بود.

سرمربی بارسلونا در پایان خاطرنشان کرد: ما خطوط پاسکاری پاری‌سن‌ژرمن را مسدود کردیم و به خوبی از همان جلو توسط لواندوفسکی و گوندوگان آنها را تحت فشار قرار دادیم. این بردی بزرگ برای هواداران بارسلونا است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *