بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جدال جذاب بارسا _ پی اس جی ؛ امباپه نیامده محبوب رئالی ها می شود ؟

فرصت مناسب برای امباپه ستاره پاری سن ژرمن برای گلزنی به بارسلونا

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۲۰
لیگ قهرمانان ؛ فرصت مناسب برای امباپه ستاره پاری سن ژرمن برای گلزنی به بارسلونا

پاری سن ژرمن و بارسلونا در قرعه‌ای جذاب در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به جدال همدیگر خواهند رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ساعتی پیش قرعه‌کشی مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و غول‌های اروپایی حاضر در این رقابت، با حریفان خود آشنا شدند.

یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها مربوط به رویارویی بارسلونا و پاری سن ژرمن است. در چهار تقابل آخر این دو تیم، آنها در مرحله یک‌هشتم نهایی سال ۲۰۱۷ روبروی یکدیگر قرار گرفتند. جایی که اتفاقی تاریخی رخ داد و پس از پیروزی ۴-۰ پی‌اس‌جی در دور رفت، شاگردان لوئیز انریکه با برد ۶-۱ در نوکمپ به مرحله بعد راه یافتند.

این دو تیم در مرحله یک‌هشتم نهایی سال ۲۰۲۱ هم با یکدیگر بازی کردند اما این بار شرایط آبی‌اناری‌ها کاملا متفاوت بود و پی‌اس‌جی توانست با برد ۴-۱ در نوکمپ و سپس تساوی ۱-۱ در پاریس به یک‌چهارم نهایی برسد.

امسال آنها دوباره با هم ملاقات خواهند کرد. با چند نکته جذاب و متفاوت با دفعات قبلی. این بار لوئیز انریکه در باشگاه پاریسی است و بارسایی‌ها با مربی سابق‌شان که خالق حماسه ۶-۱ بود دیدار خواهند کرد. نکته دیگر بازی عثمان دمبله مقابل بارسا و بازگشت او به اسپانیاست و در جذاب‌ترین نکته، کیلیان امباپه روبروی بارسلونا می‌ایستد. با توجه به اینکه او فصل آینده راهی رئال مادرید خواهد شد، این دیدار برای او جذابیت و حساسیت خاصی خواهد داشت.

بازی رفت این دو تیم ۹ یا ۱۰ مارس (۲۱ یا ۲۲ فروردین) در پاریس برگزار می‌شود و سپس آنها در دور برگشت ۱۶ یا ۱۷ آوریل (۲۸ یا ۲۹ فروردین) در بارسلونا با همدیگر دیدار خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *