بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هری کین: فصل اولم در بایرن مونیخ شبیه فصل 19-2018 تاتنهام است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۸

طرفداری | هری کین، مهاجم 30 ساله تیم ملی انگلیس با هدف کسب اولین جام دوران حرفه‌ای‌اش تاتنهام را به مقصد بایرن مونیخ، قهرمان همیشگی بوندسلیگا ترک کرد اما نتایج بایرن در این فصل پایین‌تر از حد انتظار بود و بایرلورکوزن به احتمال 99% قهرمان بوندسلیگا می‌شود.

پس از تساوی 2-2 بایرن مونیخ در خانه آرسنال، نتیجه‌ای که امیدها را برای باواریایی‌ها جهت پیشروی در لیگ قهرمانان اروپا زنده نگه می‌دارد، هری کین در گفت‌وگویی با دیلی میل در خصوص جاه‌طلبی‌اش با بایرن مونیخ برای فتح مسابقات لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.  ارزیابی هری کین از اولین فصل حضورش در بایرن

خب، قطعا با توجه به روند لیگ و حذف شدن از دی‌اف‌بی پوکال، این فصل آن چیزی نیست که من می‌خواستم. [لیگ قهرمانان] رقابتی است که باشگاه می‌خواهد آن را فتح کند. اینکه نتوانیم قهرمان بوندسلیگا شویم، قرص تلخی است که باید قورت بدهیم و همین موضوع، رقابت در لیگ قهرمانان را حتی بااهمیت‌تر می کند اما می‌دانیم که راه درازی در پیش داریم. ما باید آن اتحاد و روحیه تیمی را پیدا کنیم که بتوانیم بازی‌ها را با تلاش حداکثری به سود خودمان تمام کنیم، چرا که امسال به اندازه کافی این کار را انجام نداده‌ایم. در مقایسه با عملکرد لورکوزن، این فصل در بوندسلیگا برای ما ناامیدکننده بوده است. شباهت بایرن مونیخ و تاتنهام   فصل جاری با 

فصل 19-2018 تاتنهام شباهت‌هایی دارد، زیرا باید اقرار کنم در آن سال در لیگ عملکرد خوبی نداشتیم، اما در لیگ قهرمانان شور و انسجام پیدا کردیم و به فینال رسیدیم که البته نتوانستیم قهرمان شویم، اما این موضوع به من امید می‌دهد. ما می‌دانیم که می‌توانیم در بازی‌های بزرگ عملکرد خوبی داشته باشیم، در بازی هفته آینده مقابل آرسنال عملکرد خوبی از خود نشان دهیم و برای رسیدن به فینال ومبلی تلاش کنیم. بازی در ومبلی، به عنوان ورزشگاه ملی‌ام، انگیزه‌ی بیشتری برای من به صورت شخصی ایجاد می‌کند.

  آینده در بایرن مونیخ   

از تجربه‌ام در آلمان خیلی لذت می‌برم. این گامی بود که برای پیشرفت در حرفه‌ام به آن نیاز داشتم؛ محرک جدید، چالش جدید و محیطی تازه. از اینکه این تصمیم را گرفتم بسیار خوشحالم. 

آینده‌ی من در بایرن مونیخ است. قراردادی چهار ساله دارم. از اینجا لذت می‌برم و امیدوارم بتوانم در این فصل اتفاق ویژه‌ای رقم بزنم. در غیر این صورت، برای تلاش دوباره در تابستان و تغییر دادن اوضاع آماده خواهم بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *