بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برایان رابسون: من و کانتونا در متقاعد کردن بلینگام برای پیوستن به منچستریونایتد افتضاح عمل کردیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۷

برایان رابسون به خاطر ظهور پدیده‌ای همچون کوبی مینو در خط میانی منچستریونایتد، احساس آسودگی خاطر می‌کند.

طرفداری | به گزارش تلگراف، این حس رابسون به خاطر این است که چند سال قبل، او نتوانست یک پدیده انگلیسی دیگر را برای پیوستن به یونایتد متقاعد کند: جود بلینگام. رابسون، اریک کانتونا و سر الکس فرگوسن همگی در زمانی که جود بلینگام، بازیکن وقت بیرمنگام سیتی، برای بازدید از امکانات منچستریونایتد در کرینگتون حاضر شد، آنجا حضور داشتند. رابسون در این رابطه به تلگراف اسپورت گفته است:

واقعا ناامیدکننده بود. ما در کرینگتون حاضر شدیم و سر الکس فرگوسن کمی زودتر از من به آنجا رسید. من و اریک، او و پدر و مادرش را ملاقات کردیم و با هم صحبت کردیم. قرارداد بستن او با منچستر یونایتد واقعاً محتمل به نظر می‌رسید… من و اریک کار افتضاحی انجام دادیم چون او در نهایت با بوروسیا [دورتموند] قرارداد امضا کرد. ما فکر می‌کردیم که او را در چنگ خود داریم.

رابسون در ادامه در ستایش از کوبی مینو گفت:

گل‌هایی که او اخیراً به ثمر رسانده، فوق‌العاده بودند. من عاشق این موضوع هستم. به عنوان یک هافبک وسط، اگر می‌خواهید به یک بازیکنی ممتاز تبدیل شوید، این نکته مهمی است. برخی از هافبک‌های مرکزی در بازیخوانی، قطع توپ و قرار گرفتن در موقعیت مناسب برای طراحی بازی بسیار خوب هستند. اما اگر می‌خواهید به بالاترین سطح برسید، به گل زدن در بازی‌ها نیاز دارید. به رودری و تعداد گل‌هایی که زده است نگاه کنید؛ او مثلا هافبک دفاعی تیمش است. روی کین این توانایی را داشت که هر دو کار را انجام دهد؛ پل اینس همین‌طور. این‌ها بازیکنان بزرگی هستند که من با آن‌ها بازی کردم. استیون جرارد یک بازیکن همه کاره بود که گل هم می‌زد. دیدن این‌که مینو هم در بازی‌های بزرگ گل می‌زند، عالی است.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *