بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آمادگی چلسی برای بازسازی استمفوردبریج؛ سربازان بازنشسته رضایت دادند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۷

طرفداری | کنسرسیوم تاد بولی و کلیرلیک کپیتال رویای بازسازی استمفوردبریج یا ساخت ورزشگاهی جدید برای چلسی را در سر دارند.

به گزارش دیلی میل؛ چلسی فرآیند خریداری عمارت اطراف استمفوردبریج که محل اقامت سربازان بازنشسته بود را تکمیل کرد. مالکان چلسی، شرکت BlueCo، در ماه اکتبر گذشته با مبلغ ۸۰ میلیون پوند خانه‌های سر اسوالد استول را خریداری کردند و حالا نهایی شدن این معامله، مسیر را برای هزینه کردن ۲ میلیارد پوندی جهت بازسازی استادیوم هموار می‌کند. با این حال، ابهامات زیادی در مورد ماندن چلسی در استمفوردبریج وجود دارد، چرا که کنسرسیوم کلیرلیک به رهبری تاد بولی هنوز اعلام نکرده که آیا برنامه نوسازی ادامه پیدا می‌کند یا باشگاه به استادیومی جدید نقل مکان خواهد کرد.

مذاکرات مربوط به فروش این خانه‌ها در طول یک سال گذشته با خشم کهنه‌سربازانی همراه بود که معتقد بودند مجبور به ترک خانه‌های خود می‌شوند. آن‌ها همچنین نگران بودند که به خانه‌های سالمندان منتقل شده و به حال خود رها شوند. با این حال، چلسی و بنیاد «Stoll» که این خانه‌ها را در کنترل خود دارد با انتشار بیانیه‌ای به ابهامات پاسخ دادند. جیسون گانون، مدیر اجرایی چلسی گفت:

ما از اینکه جایگاه خود را در استمفوردبریج گسترش می‌دهیم و گام مهمی برای تضمین ثبات مالی بلندمدت باشگاه برمی‌داریم، خوشحالیم. ما از فرصت همکاری با «Stoll» در طول فرآیند مناقصه قدردانی می‌کنیم و خوشحالیم که به کهنه‌سربازانی که می‌خواهند در منطقه فولام/ همرسمیت ماندگار شوند، کمک خواهیم کرد. 

چلسی برای این عمارت و زمین‌های اطراف آن بودجه 80 میلیون پوندی تدارک دیده است

 

محل خریداری شده چلسی در اطراف استمفوردبریج 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *