بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

احمد مددی: پیکان در 8 بازی از داوری متضرر شده است!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۹

طرفداری | احمد مددی مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص شرایط این تیم صحبت کرد.

احمد مددی به آخرین وضعیت تیم پیکان اشاره و به ایرنا گفت:

نیم فصل دوم را خوب شروع کردیم و شرایط تیم پایدار است. خوشبختانه روند تیم در این روزها در وضعیت خوبی است و آخرین بازی ما برابر استقلال خوزستان هم با برتری یک بر صفر ما همراه بود و اکنون با ۲۳ امتیاز در رده یازدهم جدول هستیم.

وی ادامه داد:

رقابت‌های امسال خیلی سخت بود، به دلیل شرایط موجود لیگ فرسایشی شد و در بالا و پائین جدول شاهد رقابت‌های سنگینی بودیم. بازیکنان و کادرفنی ما هم تلاش می‌کنند تا شرایط را بهتر کرده و در پایان فصل مزد زحمات خود را بگیرند.

مدیرعامل باشگاه پیکان در واکنش به داوری‌های لیگ برتر در فصل جاری خاطر نشان کرد:

وضعیت داوری را شاهد هستید، انتقادهای زیادی در این خصوص شده و باشگاه پیکان نیز از این شرایط متضرر بوده است. آخرین آماری که به من ارائه شده این است که در ۸ بازی لیگ برتر از نحوه داوری متضرر شده‌ایم و امیدوارم جامعه داوری ما که بسیار هم زحمت‌کش و با صداقت هستند با حمایت و کمک کمیته داوران، به گونه‌ای عمل کنند که شرایط بهتری را شاهد باشیم.

مددی در مورد وضعیت کادر فنی و ادامه همکاری در فصل آتی با نفرات کنونی تاکید کرد:

کادر فنی ما زحمات بسیاری را متقبل شده و نتایجی که کسب شده نشان می‌دهد در مسیر درست قرار داریم. هنوز تا پایان فصل زمان داریم و بعد از آن باید با بررسی شرایط دو طرف در این خصوص صحبت کرد.

وی تاکید کرد:

باید نیازها و شرایط کادر فنی را در یک طرف و خواسته‌های باشگاه را نیز در یک طرف قرار داد تا بتوانیم به جمع‌بندی برسیم اما کادرفنی ما با تلاش شبانه روزی تیم را در مسیر صحیح قرار داده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *