بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دنی مورفی: پس از فوتبال به کوکائین اعتیاد پیدا کردم؛ نمی‌توانستم بدون مصرف کاری انجام بدهم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۹:۲۱

دنی مورفی، هافبک سابق تیم ملی انگلیس، فاش کرد که پس از پایان دوران فوتبالش، به کوکائین اعتیاد پیدا کرده بود.

طرفداری | به گزارش BBC، مورفی قبل از بازنشستگی در سال ۲۰۱۳، برای تیم های کرو الکساندرا، لیورپول، چارلتون اتلتیک، تاتنهام، فولام و بلکبرن روورز بازی کرده است. او از آن زمان به بعد به کار مفسری فوتبال روی آورده و با بی‌بی‌سی اسپورت و همچنین سایر رسانه‌ها از جمله تاک اسپورت همکاری می‌کند.

مورفی ۴۷ ساله به تازگی به پادکست بن هیث گفت:

وقتی فوتبال را در زندگی خود ندارید، مشکلات غول‌آسا می‌شوند. وقتی فوتبال بازی می‌کنید، چیزهایی مثل آدرنالین و دوپامین شما را سرزنده و امیدوار به آینده نگه می‌دارند. من مدتی کوکائین مصرف می‌کردم و کمی هم ماریجوانا می‌کشیدم. اما می‌توانستم بدون مشروب زندگی کنم. من معتاد به الکل نبودم. می‌توانستم در خانه‌ای پر از مشروب بنشینم و ننوشم.

وقتی از او پرسیده شد که آیا به کوکائین اعتیاد داشته است، مورفی گفت:

برای مدتی بله. کارم به جایی رسیده بود که فکر می‌کردم نمی‌توانم بدون آن هیچ کاری انجام دهم؛ که البته مزخرف بود، قطعا می‌توانستم. شما در ابتدا آن را کنترل می‌کنید، شاید هفته‌ای یکی-دو بار استفاده کنید و یک روز اضافه هم به خودتان جایزه بدهید. اما در نهایت همه این‌ها روی هم انباشته می‌شود و شما را درگیر خودش می‌کند.

مورفی که حالا از آن دوران سخت عبور کرده است، در پایان گفت:

دچار ناامیدی‌های عمیقی شدم. الان کمک‌های بسیار بیشتری (برای افراد درگیر) وجود دارد. فکر می‌کنم کمک بیشتری وجود دارد، اما هرگز نمی‌توانید یک سیستم کاملاً ایمن داشته باشید.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *