بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ساها: مینو می‌تواند بلینگام منچستریونایتد باشد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۳

 

لوئیس ساها اعتقاد دارد کوبی مینو می‌تواند اسطوره آینده منچستریونایتد باشد؛ البته به شرطی که بتواند اشتباهات خاصی را از بازی‌اش حذف کند.

طرفداری | به گزارش سایت گل، عملکرد مینوی ۱۸ ساله در فصلی که تیم اریک تن هاخ پایین‌تر از سطح انتظارات ظاهر شده است، از معدود دلخوشی‌های هواداران یونایتد به شمار می‌رود. با توجه به سن مینو، عجیب نیست که این هافبک هنوز در بخش‌هایی از بازی‌اش نیاز به پیشرفت دارد، اما فکر کردن به این‌که او همچنان می‌تواند پیشرفت کند، برای هواداران منچستریونایتد و انگلیس هیجان‌انگیز است.

لویی ساه، مهاجم سابق یونایتد، به پدی پاور گفت:

امیدوارم کوبی مینو بتواند جود بلینگام منچستریونایتد باشد! او مهارت و خونسردی لازم را دارد. او یکی از آن بازیکنانی است که سریع‌تر از حد معمول رشد کرده و با وجود بازی در تیمی ناپایدار، در ۱۸ سالگی پختگی واقعی نشان می‌دهد. بازیکنی مثل مینو می‌تواند با آرامش و شگفتی‌هایش حریف را غافلگیر کند. او می‌تواند جادو کند، بنابراین برای پیشرفت او هیچ محدودیتی وجود ندارد. وقتی به جود بلینگام نگاه می‌کنید، او از نظر فیزیکی یک هیولاست. نمی‌گویم کوبی از نظر فیزیکی ضعیف است، اما جدای از قد، سرعت و توانایی فنی – که در آن‌ها برابر هستند – بلینگام از جنبه فیزیکی جلوتر است. او قبلاً در بوروسیا دورتموند و حالا در رئال مادرید بازی‌های زیادی انجام داده است، اما این مورد برای کوبی صدق نمی‌کند. آن‌ها سبک‌های متفاوتی دارند زیرا جود از نظر فیزیکی یک هیولاست.

ساها اضافه کرد: 

هرکسی باید به بازی خودش نگاه کند. من بازیکنی را به یاد می‌آورم که از نظر فیزیکی مورد لطف خدا قرار نگرفته بود؛ او قد بلند یا سریع نبود و از نظر تکنیکی خوب بود اما به پای مارکوس رشفورد یا کریستیانو رونالدو نمی‌رسید و آن پل اسکولز بود. او بازی را اداره می‌کرد و هر هافبکی در دنیا می‌گفت که او یکی از بازیکنان مورد علاقه آنهاست. صحبت من تنها درباره یکی-دو مهارت مینو نیست. او یک پکیج کامل است، اما او باید راهی پیدا کند تا در برخی از بخش‌های بازی‌اش کمی مؤثرتر باشد و اشتباهات مشابه را تکرار نکند. او اگر به ثبات برسد، قطعا یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان منچستریونایتد خواهد بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *