بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هواداران تاتنهام: برای قهرمان نشدن آرسنال، سه امتیاز بازی ما با لیورپول را بگیرید!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۷

طرفداری | سپتامبر 2023، لیورپول با اشتباه داوری عجیب در ورزشگاه تاتنهام شکست خورد. قرمزها برای هفته‌ها به دلیل ابهامات در اشتباه مرتکب شده توسط سایمون هوپر و درن انگلند، به دنبال تکرار بازی با اسپرز بودند. 

به گزارش دیلی میل؛ آرسنال، رقیب دیرینه تاتنهام در کورس قهرمانی قرار گرفته و در صدر جدول ایستاده است. هواداران اسپرز در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند اگر قرار است آرسنال قهرمان لیگ برتر نشود، لیورپول می‌تواند هر سه امتیاز این بازی جنجالی را که تحت تاثیر اشتباه سیستم VAR قرار گرفت، تصاحب کند. مقصود آن‌ها بازی جنجالی ماه سپتامبر است. جایی که گل لوئیز دیاز توسط داوران داخل بازی آفساید اعلام شد و درن انگلند در اتاق VAR نیز اشتباه عجیبی را تجربه کرد. در این صحنه داور ویدیویی بازی به اشتباه به تیم داوری داخل زمین می‌گوید «بررسی انجام شد» و به طور ناخواسته و با وجود این که مشخص است وینگر لیورپول در موقعیت آفساید قرار ندارد، مردود شدن گل را تایید می‌کند. اکنون قرمزها در صدر جدول لیگ برتر با آرسنال هم امتیاز هستند اما به دلیل تفاضل گل پایین‌تر قرار دارند. اگر آن‌ها قهرمانی را از دست بدهند، انگشت اتهام خود را به سمت یکی از مضحک‌ترین اشتباهات VAR در تاریخ لیگ برتر نشانه خواهند رفت.

کمیته داوران لیگ برتر با اشتباه انسانی دانستن این موقعیت، از لیورپول عذرخواهی کرده است

یکی از هوادران لیورپول در شبکه اجتماعی X نوشت:

اگر به خاطر تفاضل گل و مقابل آرسنال قهرمانی را از دست بدهیم، حق داریم برای بازی تکراری مقابل تاتنهام بجنگیم.

این دیدگاه با حمایت عجیب طرفداران تاتنهام همراه شده است. آن‌ها که تیمشان را در کورس سهمیه پیشتاز می‌بینند، مشکلی با از دست دادن امتیاز ندارند. یکی از آن‌ها در پاسخ به هوادار لیورپول نوشت:

اگر به خاطر تفاضل گل در رقابت با آرسنال قهرمانی را از دست دادید، نگران بازی تکراری نباشید، می‌توانید همان سه امتیاز را داشته باشید.

یک نفر دیگر پاسخ جالب‌تری خطاب به هوادار لیورپول داشت:

6 امتیاز بگیرید! 

 گفتنی است تاتنهام روز 9 اردیبهشت 1403 در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان آرسنال خواهد بود. این دیدار می‌تواند در سرنوشت قهرمانی تاثیر بزرگی داشته باشد. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *