بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آنتونیو رودیگر: اجازه نمی‌دهم به خاطر مسلمان‌بودن، مورد توهین و تحقیر قرار بگیرم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۳

طرفداری | آنتونیو رودیگر دو روز قبل (سه‌شنبه) عکسی از خود در حال نماز خواندن منتشر کرد که در آن انگشت اشاره دست راست‌اش را به سمت آسمان گرفته بود. جولیان رایشلت، روزنامه‌نگار آلمانی در توییتی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) این ژست را “سلام داعشی” خوانده بود و مدعی شد که سازمان حفاظت از قانون اساسی آلمان این ژست را “انگشت داعش” می‌نامد و آن را نشانه‌ای واضح از اسلام‌گرایی افراطی خوانده است. رودیگر از رایشلت به دلیل توهین، افترا و تحریک به نفرت و همچنین فدراسیون فوتبال آلمان (DFB) نیز از این روزنامه‌نگار به دلیل نشر “سخنان نفرت‌انگیز” شکایت کردند. حواشی تبریک ماه رمضان از سوی آنتونیو رودیگر؛ انگشت توحید یا انگشت داعش؟ + عکس

ستاره آلمانی رئال مادرید روز گذشته (چهارشنبه) بیانیه‌ای منتشر کرد و برای اولین بار به حواشی واکنش نشان داد. رودیگر در توضیحات خود نوشت:

اجازه نمی‌دهم به خاطر مسلمان‌بودن، مورد توهین و تحقیر قرار بگیرم، به همین دلیل تصمیم گرفتم از آن روزنامه‌نگار شکایت و قاطعانه از خودم دفاع کنم. من به عنوان یک مسلمان معتقد به تکالیف دینی خود عمل می‌کنم اما قاطعانه از هر نوع افراط فاصله می‌گیرم. خشونت و تروریسم به طور مطلق غیرقابل قبول است و من همواره طرفدار صلح و دوستی بوده‌ام. برخی افراد به دلیل عدم آگاهی پست من را اشتباه تفسیر کردند و خواستند با این کارشان بین مردم تفرقه بیاندازند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *