بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لوچانو اسپالتی: ایتالیا باید یک چیز را اصلاح کند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۱

طرفداری | بامداد امروز در چارچوب یک بازی دوستانه در استادیوم چیس در شهر فورت لادردل از ایالت فلوریدای آمریکا، موفق شد در یک بازی دشوار با نتیجه 2-1 مقابل ونزوئلا پیروز شدند.

آتزوی پیروزی خود در این بازی را مدیون متئو رتگی مهاجم بولونیا است که موفق شد هر دو گل‌شان را به ثمر برساند. با این حال در کنار بریس رتگی، تغییر سیستم لوچانو اسپالتی و استفاده از دفاع سه نفره یکی دیگر از نکات مورد توجه این بازی بود. حال به نقل نقل از فوتبال ایتالیا؛ لوچانو اسپالتی در کنفرانس خبری پس از بازی درباره این مسابقه صحبت کرده است. عملکرد تیم و استفاده از سیستم سه دفاعه 

فکر می‌کنم کارهای خوبی در طول بازی انجام دادیم و برای یک مدت طولانی بازی را همان‌طور که باید، کنترل کردیم. من از عملکردمان راضی هستم اما گاهی اوقات به اندازه کافی جنگنده نبودیم. با این حال وقتی اشتباهاتی مانند آنچه منجر به ضربه پنالتی برای حریف شد، مرتکب می‌شوید، صحبت درباره سیستم‌ها بی‌معنی است. عملکرد ما با هر دو سیستم خوب بود. ایتالیا در چه چیزی باید بهتر شود؟ 

از نظر قدرت بدنی باید بهتر باشیم و بدون توجه به سیستم، پیش از هر چیزی باید در این مورد بهبود یابیم. ما دیدیم که آن‌ها چگونه می‌دویدند و در چندین دوئل این‌گونه از ما بردند. این نقطه شروع ما است و سپس می‌توانیم درباره باقی موارد صحبت کنیم. متئو رتگی 

کسی که گل می‌زند، همیشه آورده بیش‌تری نسبت به دیگران برای تیم دارد. او همچنین می‌تواند به خوبی توپ را نگه دارد و این به تیم کمک کرد. او در ضربات سر نیز قوی بود. او یک بازیکن فیزیکی است و کاری که قرار بود را انجام داد.   

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *