بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رئال مادرید متوقف نمی شود؛ ترنت الکساندر آرنولد هدف بعدی!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۷

طرفداری | رئال مادرید در بازار نقل و انتقالات متوقف نمی شود. کیلیان ام باپه تقریبا بازیکن لوس بلانکوس است و آلفونسو دیویس هم هر روز نزدیک تی می شود. جدیدترین نامی که پیرامون رئال مادرید به گوش می رسد، ترنت الکساندر آرنولد است. شرایط مدافع کناری لیورپول توسط چندین باشگاه دنبال می شود و رئال مادرید نیز به طور کامل وضعیت بازیکنی را زیر نظر دارد که در ماه های آینده یکی از جواهرات بازار خواهد بود. چرا رئال مادرید به ترنت الکساندر آرنولد علاقه دارد؟

به گزارش رلوو، قرارداد آرنولد با لیورپول در ژوئن 2025 به پایان می رسد و رئال مادرید همیشه نیم نگاهی به او داشته است، همانطور که در مورد تمام بازیکنان برتر که به آخرین سال قرارداد خود نزدیک می شوند، چنین کرده است. این شرایطی شبیه به آلفونسو دیویس است؛ دستور العملی که آنها می دانند چگونه آن را در برنابئو با موفقیت اعمال کنند. از کروس 10 سال پیش تا کورتوا یا کاماوینگا، طی سال های اخیر. در مورد بازیکنان آزاد هم می توانیم از آنتونیو رودیگر نام ببریم.

رئال مادرید در این کورس تنها نیست. در هر صورت، چندین باشگاه در اروپا هستند که وضعیت آرنولد را در انتظار دارند و او می تواند دوران حضورش در آنفیلد را از کودکی اش تا به امروز ادامه یافته، به پایان برساند. مدافع راست 25 ساله هنوز با لیورپول تمدید نکرده است و مذاکرات نیز پیشرفت نمی کند. وضعیت در مادرید چگونه است؟

البته هنوز هیچ تماسی بین رئال مادرید و لیورپول و رئال مادرید و آرنولد برقرار نشده است. در حال حاضر، برنامه بازیکن برای آینده هنوز مشخص نیست و لیورپول قصد دارد قرارداد او را تمدید کند، زیرا او یکی از نماد های تیم و شهر محسوب می شود و رویش به عنوان اسطوره آینده حساب کرده اند. با این وجود، سناریوی تمدید نکردن او و تبدیل شدنش به بازیکن آزاد در 15 ماه آینده هم در نظر گرفته شده است. 

تا سال 2025، دنی کارواخال 33 ساله خواهد شد و رئال مادرید می داند ممکن است زمان ایده آل برای جذب فوتبالیستی مانند آرنولد باشد که به تدریج جایگزین شود. لوکاس وازکز در حال حاضر مدافع راست جانشین رئال مادرید است و به او هم تمدید قرارداد یک ساله پیشنهاد شده است.  آخرین باری که آرنولد از رئال مادرید حرف زد

اگر جام نبریم، یعنی فصل را با شکست به پایان رسانده ایم. به رئال مادرید یا دیگر تیم هایی که در جهان بهترین هستند نگاه کنید، همه چنین انتظاری دارند: ما باید هر فصل، بدون توجه به هر چیزی، به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برسیم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *