بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حسن رنگرز؛ درخشان و قهرمان کنار تشک کشتی| برگزیده سال (مربی سال)

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۹

طرفداری | کشتی فرنگی ایران با حسن رنگرز، سال خوب و موفقی را پشت سر گذاشت.

سکان هدایت تیم ملی کشتی فرنگی ایران در شهریورماه سال 1401 به حسن رنگرز، مربی باتجربه و پرافتخار سپرده شد. رنگرز که مدال‌های طلا و نقره جهان را در کارنامه داشت، با انگیزه و اشتیاق فراوان کار خود را آغاز کرد. حضور در رقابت‌های مختلف بین‌المللی، عیار رنگرز در تیم ملی کشتی فرنگی ایران در سال 1402 را نشان داد؛ چرا که او به دلیل جانشینی محمد بنا، فشار زیادی را روی دوش خود احساس می‌کرد. مهم‌ترین رقابت پیش روی آنها، مسابقات قهرمانی 2023 جهان بود که در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.

فرنگی‌کاران ایران در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشتند و با کسب یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز به مقام نایب قهرمانی جهان دست یافتند. موفقیت‌های تیم ملی کشتی فرنگی ایران در سال 1402 به اینجا ختم نشد. در رقابت‌های قهرمانی آسیا که در قزاقستان برگزار شد، تیم ملی ایران با اقتدار و کسب پنج مدال طلا، دو نقره و یک برنز به مقام قهرمانی دست یافت. کاروان کشتی فرنگی ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو چین نیز عملکردی مشابه داشت و با کسب 2 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

عملکرد قابل قبول حسن رنگرز در سال 1402، او را به عنوان یکی از برترین مربیان سال 1402 معرفی کرد. با وجود تمام این افتخارات، عملکرد حسن رنگرز در سال 1402 بدون حاشیه هم نبود. برخی از کارشناسان از عملکرد او در برخی از رقابت‌ها انتقاد کردند و شایعاتی مبنی بر جدایی او از تیم ملی نیز مطرح شد؛ به ویژه بعد از افت شدید محمدرضا گرایی و محرومیت محمدعلی گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی به دلیل بی انضباطی و محرومیت از المپیک. حسن رنگرز با قاطعیت شایعات را رد و اعلام کرد با تمام توان برای کسب مدال‌های طلا در المپیک 2024 پاریس تلاش خواهد کرد.

به نظر می‌رسد با وجود چالش‌ها و موانع موجود، حسن رنگرز و تیم ملی کشتی فرنگی ایران روزهای درخشانی را در پیش رو داشته باشند. المپیک 2024 پاریس، مهم‌ترین آزمون پیش روی آنها خواهد بود و باید دید که آیا می‌توانند انتظارات را برآورده کنند یا خیر.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *