بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شوخی انریکه با هواداران بارسلونا؛ پول بدید تا ام باپه رو روی نیمکت بذارم!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۲:۰۱

طرفداری | لوئیز انریکه مایل است روزی به بارسلونا بازگردد.

یکی از تقابل‌های جذاب مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، جدال پاری سن ژرمن و بارسلونا خواهد بود. پی‌اس‌جی و بارسا بیش از هر تیمی، یکدیگر را در اروپا ملاقات کرده‌اند و حدود سه هفته دیگر برای پانزدهمین و شانزدهمین بار به مصاف هم خواهند رفت. احتمالا جذاب‌ترین نکته این مسابقه برای هواداران بارسلونا، رویارویی با لوئیز انریکه، سرمربی سابق تیمشان باشد. لوچو آخرین سرمربی‌ای بود که آبی‌واناری‌ها را به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رساند و حال باید برای شکست دادن آن‌ها به کاتالونیا بازگردد.

لوئیز انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن در سرویس پخش ویدیوی توییچ، صحبت‌های جالبی در خصوص تقابل با بارسلونا کرده که در ادامه می‌خوانید: به خیریه کمک کنید تا ام باپه را روی نیمکت بگذارم!

برای این‌که ام باپه را در بازی با بارسلونا روی نیمکت بگذارم، چند مشترک (سابسکرایب) برای توییچ لازم است؟ سابسکرایب لازم نیست، اما اگر 4 یا 5 میلیون یورو پول دهید تا به بنیاد خیریه‌مان کمک کنم، احتمالا بتوانم کیلیان رو روی نیمکت بگذارم. فاکتور رو هم حتما برام بفرستید! هاهاها! همیشه گفته‌ام می‌خواهم به بارسا برگردم 

همیشه گفته‌ام می‌خواهم به بارسا برگردم، ولی فکر نمی‌کنم الان شرایطش جور باشد. بارسلونا در حال حاضر به دنبال سرمربی می‌گردد، اما من قول دادم قراردادم را (با پاری سن ژرمن) به پایان برسانم و مردم این‌جا به من اعتماد دارند. بنابراین سر قولم خواهم ماند.  این هفت نفر از بارسلونا اگر در پاری سن ژرمن بازی کنند، فیکس خواهند بود

کدام بازیکنان بارسلونا در پاری سن ژرمن فیکس می‌شدند؟ هفت نفر: تراشتگن، آرائوخو، کونده، دی یونگ، گوندوعان، لامین یامال و لواندوفسکی. نه فقط در پاری سن ژرمن، بلکه در آرسنال، منچسترسیتی و بایرن مونیخ هم فیکس می‌شدند. اگر به بارسا ببازم، باز هم خبر خوبی برای من خواهد بود  اگر ما (پاری سن ژرمن) به بارسلونا ببازیم، خبر خوب این است که حداقل باشگاه من، بارسا برنده شده‌است. ترجیح می‌دهم بازی رفت را در پاریس انجام دهیم و در بازی برگشت هم خواهیم دید چه می‌شود. بارسلونا تو استادیوم اصلی خودش (نیوکمپ) بازی نمی‌کند و از طرفی جو پارک دو پرنس فوق‌العاده‌است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *