بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پلی آف یورو 2024؛ کامبک اوکراین، فینال‌های مورد انتظار را تکمیل کرد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۱:۱۷

طرفداری | مرحله نیمه نهایی پلی آف صعود به یورو 2024 در سه مسیر برگزار شد.

از بین تیم‌هایی که جواز حضور در یورو 2024 را از طریق مرحله مقدماتی کسب نکردند، 12 تیمی که عملکرد بهتری در لیگ ملت‌های اروپا داشتند، در سه مسیر مختلف، مقابل هم قرار گرفتند. امشب دیدارهای مرحله نیمه نهایی هر سه مسیر برگزار شد و تیم‌ها یک قدم در مسیر حضور در یورو 2024 برداشتند و عده‌ای نیز با رویای بازی در این مسابقات خداحافظی کردند. مسیر A

ولز 4-1 فنلاند

نمایش تیمی خوب به گلزنی دیوید بروکس، نکو ویلیامز، برنان جانسون و دنیل جیمز، پیروزی ارزشمندی در مسیر حضور در یورو 2024 را برای ولز به همراه داشت. تک گل تیمو پوکی نیز سودی برای فنلاند نداشت.

لهستان 5-1 استونی

در شبی که استونی از دقیقه 27 ده نفره شد و روبرت لواندوفسکی با وجود ارسال یک پاس گل، هیچ یک از 5 گل لهستان را به ثمر نرساند؛ بقیه بازیکنان این تیم خوش درخشیدند تا بلیط حضور در فینال پلی آف در مسیر A را کسب کنند.

 

فینال: ولز – لهستان، 7 فروردین 1403 مسیر B

بوسنی و هرزگوین 1-2 اوکراین

در یک دیدار دراماتیک، اوکراین با دو گل در دقایق پایانی بازی توسط یارمچوک و دووبیک، کامبک زد تا به جای بوسنی راهی فینال پلی آف شود و نشان دهد قصد تسلیم شدن ندارد.

اسرائیل 1-4 ایسلند

در سمت دیگر پلی آف مسیر B، ایسلند با هت تریک گودموندسون و تک گل تراستاسون اسرائیل را شکست داد تا یک پای فینال پلی آف باشد.

 

فینال: اوکراین – ایسلند، 7 فروردین 1403 مسیر C

گرجستان 2-0 لوکزامبورگ

در این دیدار بودو زیوزیوادزه برای گرجستان بریس کرد تا این تیم یک قدم در مسیر کسب جواز حضور در یورو 2024 بردارد. لوکزامبورگ از دقیقه 56 به بعد ده نفره به بازی ادامه داد.

یونان 5-0 قزاقستان

یونان با یک نیمه طوفانی و به ثمر رساندن هر چهار گل خود در نیمه نخست، خیال خود را بابت حضور در فینال پلی آف یورو 2024 راحت کرد.

 

فینال: گرجستان – یونان، 7 فروردین 1403

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *