بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مدیران سهل‌انگار از دختر باد سریع‌تر دویدند! | اتفاقات جنجالی سال

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۰:۰۲

طرفداری | فرزانه فصیحی از مسابقات قهرمانی جهان جا ماند؛ به همین راحتی!

فرزانه فصیحی دونده سرعتی ایران که با تلاش فراوان جواز حضور در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی جهان را کسب کرد، به دلیل صادر نشدن ویزا از حضور در این رقابت‌ها بازماند. این اتفاق، واکنش‌های بسیاری را در جامعه ورزش ایران به دنبال داشت. محمد مشهدی یاری، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، دلیل غیبت فصیحی در این مسابقات را مشکل ویزا عنوان کرد. او با اشاره به پیچیدگی‌های دریافت ویزا از سفارت انگلیس و تأخیر در صدور دعوتنامه، گفت:

ورودی مسابقات دیر به دست ما رسید و با وجود تلاش‌های فدراسیون و وزارت ورزش، متأسفانه ویزای فرزانه فصیحی به موقع صادر نشد.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، در پی این اتفاق، از سید محمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارتخانه خواست موضوع حذف فرزانه فصیحی از مسابقات جهانی را به طور دقیق بررسی و گزارشی از دلایل این ناکامی ارائه کند. در ادامه مهدی مبینی، سرپرست فدراسیون دوومیدانی، در واکنش به این موضوع از برکناری مسئول امور بین‌الملل فدراسیون به دلیل سهل‌انگاری در پیگیری اخذ ویزا خبر داد، اما سوالی که مطرح می‌شود این است؛ آیا سهل‌انگاری یک فرد، تنها دلیل این اتفاق ناگوار بوده است؟

عوامل متعددی از جمله پیچیدگی‌های فرایند دریافت ویزا از سفارت انگلیس، تأخیر در ارسال دعوتنامه، فقدان برنامه‌ریزی دقیق و پیگیری‌های لازم از سوی فدراسیون دوومیدانی و ضعف در سیستم بروکراسی و اداری می‌توانند در این زمینه دخیل باشن. برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی، نیاز به بررسی دقیق و موشکافانه موضوع و اتخاذ تدابیر لازم برای رفع موانع و چالش‌های موجود در مسیر اعزام ورزشکاران به مسابقات بین‌المللی است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *