بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اسالیوان بعد از شکست مقابل وفایی؛ برو و قهرمان شو!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۶:۳۴

طرفداری | اسنوکرباز ایرانی در خصوص گفت‌وگو با مرد شماره یک جهان در خصوص گفت‌وگو با او صحبت کرد.

حسین وفایی ملی‌پوش ایرانی پس از پیروزی مقابل رونی اسالیوان، اسطوره اسنوکر جهان اظهار داشت:

حس خیلی خوبی دارم ولی اگر بخواهم صادق باشم، باید بگویم که هنوز به خاطر از دست دادن یکی از توپ‌های قرمز شوکه هستم. در واقع خیلی زود پایین رفتم پس چشمانم هیچ جایی رو نمی‌دید. از دست دادن اون توپ جبران ناپذیر بود و به یکباره کل بازی تغییر کرد. فکر کردم قرار است که ببازم. بعد از آن ناامیدی، شانسی پیدا کردم تا به بازی برگردم. باید بگویم کمی هم شانس در این بازی دخیل بود. در نهایت خوشحالم که توانستم برنده بازی باشم.

وی ادامه داد:

سالیوان قهرمان من بوده و بازی کردن با او نیز مثل به حقیقت پیوستن یک رویا است؛ چه برسد به آنکه او را ببرم. آخر بازی هم دیگر را در آغوش کشیدیم و او در گوش من گفت که: «حالا دیگه برو و ببرش (قهرمان شو)». تو می‌توانی ببری‌اش و من هم گفتم که بهترینِ خودم را می‌گذارم. به نظرم اگر به اندازه کافی خوب باشم، باید در همه تورنمنت‌ها خوب باشم. پس باید بهترینِ خودم را بگذارم تا در این تورنمنت قهرمان شوم.

وفایی در مورد فشار عصبی خود حین بازی عنوان کرد:

بعد از خراب کردن توپ قرمز در بازی آخر خیلی عصبی بودم و باید خودم را کنترل می‌کردم ولی از درون دوست داشتم گریه کنم. مدام با خودم تکرار می‌کردم که چرا آن را از دست دادم؟ از دست دادن آن توپ به این دلیل بود که وقتی روی میز بودم، جای توپ‌های قرمز را بررسی کردم و با خودم گفتم که دیگر این بازی تمام است و من برنده هستم ولی به یکباره توپ قرمز ساده‌ای از دستم پرید. البته به نظر من هر ۲ نفر ما آنقدر هم خوب بازی نکردیم ولی در کل کیفیت بازی خیلی خوب بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *