بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اتهام بزرگ به رئیس یوفا: ریاست چفرین غیرقانونی است!

رسانه پراوا : الکساندر چفرین خوش‌شانس است که رسانه‌های اسلوونی تا کنون هیچ چیز درباره تقلب‌ها و دروغگویی‌هاش منتشر نکرده‌اند

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۳:۱۹

رسانه‌های اسلوونی، زادگاه الکساندر چفرین رئیس یوفا، اتهام بزرگی به او وارد کرده و مدعی شدند چفرین به دلیل ارائه مدارک نادرست به یوفا صلاحیت پیروزی در انتخابات این نهاد را ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسانه‌های اسلوونی، زادگاه الکساندر چفرین رئیس یوفا، اتهام بزرگی به او وارد کرده و مدعی شدند چفرین به دلیل ارائه مدارک نادرست به یوفا صلاحیت پیروزی در انتخابات این نهاد را ندارد.

به گزارش پارس فوتبال، الکساندر چفرین، در روزهای گذشته با شرکت در انتخابات بدون رقیب ریاسیت یوفا با رای 55 کشور عضو این کنفدراسیون تا سال 2027 در سمتش ابقا شد.

رییس 55 ساله اهل اسلوونی یوفا پیش از این نیز در فوریه 2019 و در انتخاباتی که برگزار شده بود برای اولین بار در این سمت ابقا شد و ماه اکتبر سال گذشته میلادی اعلام کرد که قصد دارد برای سومین دوره ریاستش هم نامزد شود. در حالی که هیچ گزینه دیگری برای این انتخابات اعلام نامزدی نکرده بود، کنگره یوفا دقایقی قبل با 55 کشور عضور این کنفدراسیون در لیسبون تشکیل شد و به ادامه حضور چفرین در سمت ریاست این سازمان تا سال 2027 رای مثبت داد.

اما امروز رسانه‌های اسلوونی اتهامی بزرگ به چفرین وارد کرده و مدعی شدند او در اولین دوره انتخاب شدن به عنوان رئیس یوفا در رزومه خود مطالب نادرست و غیرواقع به یوفا ارائه داده است و در نتیجه حضور او در این سمت غیر قانونی است.

پراوا، یک رسانه بزرگ کشور اسلوونی، در یادداشتی علیه چفرین نوشت:

الکساندر چفرین خوش‌شانس است که رسانه‌های اسلوونی تا کنون هیچ چیز درباره تقلب‌ها و دروغگویی‌هاش منتشر نکرده‌اند. ما حالا این را جبران کرده و واقعیت را می‌گوییم. رسانه‌های جهانی و رسانه‌های بزرگ اسلوونی از همان دوره اول حضور در انتخابات ریاست یوفا واقعیت را درباره چفرین می‌دانستند و سکوت کردند. ولی سکوت دیگر بس است.

اما اتهام این رسانه‌ها به چفرین دقیقا چیست؟ رئیس اهل اسلوونی یوفا در رزومه ارسالی خود برای یوفا در دوره اول حضورش در انتخابات ریاست این نهاد مدعی شده بود که به عنوان یکی از مدیران باشگاه اولیمپیای این کشور به مدت پنج سال در کمیته اجرایی لیگ فوتبال اسلوونی عضویت داشته است.

پراوا در گزارش خود این ادعای چفرین را دروغ خوانده و می‌گوید او حتی یک دقیقه هم در کمیته اجرایی لیگ فوتبال اسلوونی عضویت نداشت. این رسانه اسلوونی در گزارش خود اسنادی را هم منتشر کرده تا نشان دهد ادعایی بی‌مدرک علیه رئیس فعلی یوفا مطرح نمی‌کند.

یوفا و الکساندر چفرین تا این لحظه واکنشی به این گزارش‌ها در مطبوعاتی اسلوونی نشان نداده‌اند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *