بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یوفا مصمم به ادامه مخالفت با تشکیل سوپرلیگ

یوفا : این نهاد به مبارزه با ایده سوپرلیگ ادامه خواهد داد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۴
سوپرلیگ ؛ یوفا : این نهاد به مبارزه با ایده سوپرلیگ ادامه خواهد داد

یوفا در بیانیه‌اش اعلام کرد که پیروزی سوپرلیگ در دادگاه عالی به دلیل اشکال در قدیمی بودن قوانین یوفاست و این نهاد به مبارزه با ایده سوپرلیگ ادامه خواهد داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از مطرح شد ایده سوپرلیگ که به رهبری رئال مادرید و بارسلونا به وجود آمد لیگ‌های داخلی و یوفا تلاش کردند تا با تهدید تیم‌ها به جریمه و محرومیت، آنها را از پیوستن به این لیگ منصرف کنند که با شکایت رئال مادرید و بارسلونا قضاوت این پرونده به دیوان عالی اروپا رفت و امروز رای رسمی این دادگاه این بود که یوفا نمی‌تواند هیچ تیمی را از شرکت در مسابقاتی دیگر محروم کند. اتفاقی که می‌تواند آینده فوتبال را تغییر دهد.

یوفا در بیانیه‌ای بعد از محکوم شدن در این پرونده به محدودکردن تیم‌ها از شرکت در رقابت‌های دیگر گفت:

“این حکم دیوان عالی به معنای تایید یا ارزش دادن به چیزی که به اصطلاح “سوپر لیگ” نامیده می‌شود نیست، بلکه نشان‌دهنده ضعف چهارچوب قوانین قدیمی یوفاست، یک ایراد فنی که قبلاً در ژوئن 2022 هم در مورد آن صحبت شده بود. اما یوفا به استحکام ساختار خود اعتماد دارد. به قوانین جدیدی که وضع خواهد کرد و به خصوص به قوانین کل اتحادیه اروپا ایمان داریم.

یوفا بر تعهد خود برای دفاع از منشور فوتبال اروپا مصمم است و تضمین می‌کند که این منشور قوانین در خدمت منافع گسترده‌تر جامعه است. ما به طور جمعی به همکاری‌های خود با تمامی نهادها، لیگ‌ها، باشگاه‌ها و هواداران اتحادییه اروپا برای شکل دادن هرچه بهتر ورزش در اروپا ادامه خواهیم داد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *