بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

الماس های سیاه فولاد در آسیا ؛ این سه تفنگدار

آیاندا پاتوسی، موسی کولیبالی و شیمبا 3 الماس سیاه تاثیرگذار فولاد خوزستان در آسیا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۴۰
الماس های سیاه فولاد خوزستان

خارجی‌های فولاد خوزستان نقش تاثیرگذاری در نتایج این فصل شاگردان نکونام در لیگ قهرمانان آسیا ایفا کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خارجی‌های فولاد خوزستان نقش تاثیرگذاری در نتایج این فصل شاگردان نکونام در لیگ قهرمانان آسیا ایفا کردند.

به گزارش فوتبالی، نکته ویژه در نتایج فولاد خوزستان در این دوره از مسابقات درخشش 3 بازیکن خارجی این تیم است که با توجه به تجربیاتی که در چند فصل اخیر در فوتبال ایران و فولاد به دست آوردند توانستند 3 گل 3 امتیازی برای این تیم به ثمر برسانند.

اولین برتری فولاد که مقابل آخال ترکمنستان به دست آمد با گلزنی موسی کولیبالی رخ داد. در حالی که آن بازی تا دقیقه 97 با تساوی بدون گل در جریان بود سانترهای پر تعداد فولاد بالاخره جواب داد و مدافع فولاد از سانتر نجاریان نهایت استفاده را برد تا فولاد در وقتهای اضافه یک پیروزی فوق‌العاده شیرین دشت کند.

دومین برتری فولاد باز هم مقابل آخال ترکمنستان و در بازی برگشت مقابل این تیم رخ داد. در نیمه اول آن بازی و در دقیقه 39 ساسان انصاری کاپیتان فولاد با یک پاس عالی شرایط را برای گلزنی پاتوسی مهیا و این بازیکن دروازه‌بان حریف را با یک بغل پا مغلوب کرد تا دومین برد فولاد با تک گل 3 امتیازی پاتوسی به دست بیاید.

سومین برتری فولاد نیز شب گذشته با اولین گل لوسیانو پریرا اتفاق افتاد و این بازیکن که تا به اینجای مسابقات موفق به گلزنی نشده بود روی پاس دیگر بازیکن خارجی این تیم یعنی پاتوسی، تک گل بازی با الغرافه را به ثمر رساند.

این 3 بازیکن حالا به الماس‌های سیاه فولاد و جواد نکونام تبدیل شده‌اند که می‌توانند در ادامه نقشی تاثیرگذار در نتایج فولاد ایفا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *